Hulp nodig bij het maken van een bestelling? Stel je vraag hier!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben op zoek naar crackling, dat is eigenlijk de enige wens die vrouwlief heeft.

Maar vervolgens het bekende bomen - bos verhaal, welke is nu echt aan te raden.
Mag zowel een cake (of meerdere) zijn, of een grotere compound (heb meestal 1 compound per jaar. Budget specifiek hiervoor wil ik onder de 80 euro houden.)

Laatst bewerkt:
Ik ben op zoek naar crackling, dat is eigenlijk de enige wens die vrouwlief heeft.

Mag zowel een cake (of meerdere) zijn, of een grotere compound (heb meestal 1 compound per jaar. Budget specifiek hiervoor wil ik onder de 80 euro houden.)

Ik was/ben altijd wel fan geweest van de Venom (Geisha) vanwege de grootte van de boeketten en de prijs/kwaliteit verhouding. Echter, volgens mij is dit uitloop. Ik zie nog maar zelden of nooit terug in een winkel op dit moment.

Ik was/ben altijd wel fan geweest van de Venom (Geisha) vanwege de grootte van de boeketten en de prijs/kwaliteit verhouding. Echter, volgens mij is dit uitloop. Ik zie nog maar zelden of nooit terug in een winkel op dit moment.

De Venom is een heerlijke bak inderdaad. Verder zijn de Crackling Chry van Zena en de Crackling Fan van VWT aanraders. Qua compound schiet alleen de Noi-z van Evolution me zo snel te binnen, maar die ligt misschien buiten je budget als je max 80 euro wilt uitgeven.

Is niet helemaal crackling maar je zou kunnen kijken voor de Bulldozer van China Red. Moet in de actie wel voor 80 euro te verkrijgen zijn. Vorig jaar live in actie gezien tijdens een demo, gruwelijke crackling finale

Is niet helemaal crackling maar je zou kunnen kijken voor de Bulldozer van China Red. Moet in de actie wel voor 80 euro te verkrijgen zijn. Vorig jaar live in actie gezien tijdens een demo, gruwelijke crackling finale

Zie jij (of iemand anders) deze op dit moment al ergens in een actie staan? Dit is inderdaad een absolute aanrader.

@artemivanov, Kun je beter de finale cake van de Bulldozer pakken; de Crack Attack. Die was gewoon los wel even genieten in de straat, vertel ik uit eigen ervaring.

En ik ben wel benieuwd waar jullie dan de China Red boxen in de actie denken te zien? Wetende dat China Red niet wil dat er wordt gestunt met hun artikelen. :wink:

En what about de Transbomber? Is natuurlijk geen compound, maar als je krakels wilt... En hij is in de freakacties makkelijk voor onder de 80 euro te vinden.

Wat te denken van de criss cross crackhead. later in het jaar wss te koop voor 15 p/s

@artemivanov, Kun je beter de finale cake van de Bulldozer pakken; de Crack Attack. Die was gewoon los wel even genieten in de straat, vertel ik uit eigen ervaring.

En ik ben wel benieuwd waar jullie dan de China Red boxen in de actie denken te zien? Wetende dat China Red niet wil dat er wordt gestunt met hun artikelen. :wink:

Vuurwerkstunthal Elst heeft na hun demo altijd de winkel los tot 22.00 uur. Geloof afgelopen jaar 15% korting op de compoundboxen van CR..zit ik toch echt onder de 80 euro

thx voor de aanbevelingen, daar valt wel iets moois uit te kiezen :)
Denk dat het eerder een cake wordt als ik ze zo bekijk, de bulldozer (crack attack) zal denk ik te chaotisch ervaren worden. (al vind ik em wel mooi, maar smaken verschillen :)

Ik ben op zoek naar wat kleinere single shots met siereffect (dus geen eccentric of junk), die van wolff (defender) zijn mij al bekent, maar zijn er meerdere van dit soort single shots?

Ik ben op zoek naar wat kleinere single shots met siereffect (dus geen eccentric of junk), die van wolff (defender) zijn mij al bekent, maar zijn er meerdere van dit soort single shots?

Zena heeft een leuke set van 25mm single shots 1.0” 20stuks, te vinden voor 19,95.

Zena’s 1.0” single shot sets, zijn echt toppers vind ik zelf (hebben ook meer soorten effecten dan de defender volgens mij)

Big Bastard van China Red, maar dat zijn in principe dezelfde als die van Wolff... Of de Mama Mia van Katan, hoewel het daar meer om de fluit te doen is. En geloof dat Lesli er ook iets van heeft, maar kan niet op de naam komen.

Almere haven heeft een setje van Mercurius

Die 1" van zena/lesli zijn erg goed!

Ik vind de Crazy Tails van Wolff leuk. Een mooie lichtkogel en tail met een crackling mine. Geen boeket, maar zeker leuk om een paar pakjes van te stoken.

Ik vind de Crazy Tails van Wolff leuk. Een mooie lichtkogel en tail met een crackling mine. Geen boeket, maar zeker leuk om een paar pakjes van te stoken.

Goeie! Van wolff zijn qua prijs-kwaliteit top, maar die van Evo zijn echt sublieme kwaliteit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan