Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zou voor de jackhammer gaan, ivm de mixed shapes. Aangezien je wel van crackling en kleur houdt, kan ik ook de Artillery van wolff aanraden.
Voor echte chaos, kijk eens naar de w-shape boxen van Redwire... Of combineer een aantal salvo cakes / rambakken in een leuk projectje
oordeel zelf![]()
Super box dat zeg, The Hitman. Gelijk even toegevoegd aan de lijst, nu nog een winkel zien te vinden.
Twijfelgevalletje,, Transbomber met z`n geweld of de sierlijke Snowstorm? Is er enorm veel verschil in boeket grootte? Welke van deze raden jullie aan![]()
Ben een beetje aan het strepen op de wensenlijst.
Wat zouden jullie doen mbt St8ment? Die 50mm single shots komen er sowieso. Alleen ik twijfel tussen Estallar (die 100sh Asian Thunder), of Casa de Papel compound. Ik vrees namelijk dat die Estallar stand-alone het net niet is zeg maar... En budget technisch zit een 2e exemplaar er gewoon niet in. Die Casa de Papel zit immers al op het randje voor mn St8ment budget...
Ben een beetje aan het strepen op de wensenlijst.
Wat zouden jullie doen mbt St8ment? Die 50mm single shots komen er sowieso. Alleen ik twijfel tussen Estallar (die 100sh Asian Thunder), of Casa de Papel compound. Ik vrees namelijk dat die Estallar stand-alone het net niet is zeg maar... En budget technisch zit een 2e exemplaar er gewoon niet in. Die Casa de Papel zit immers al op het randje voor mn St8ment budget...
Duidelijk genoeg zo, thanks mannen! De Secret Salute maar eens opeisen dan.![]()
Venom box!!! Vind ik zelf veel mooier en sierlijker dan het rammen van de SS. Je moet hem een keer gehad hebben! Maar je moet 't zelf weten...