Hulp nodig bij het maken van een bestelling? Stel je vraag hier!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zoek je een minimaal aantal shots? Anders de immortal gold 2019 editie of de Hermanos uit de St8ment lijn

Minstens 100schots zou fijn wezen. Goud heb ik al voldoende, Hermanos is mooi, echter ook goud.
Bedoel meer witte of zilver palm/boeketten en daarin mag best blauw of paars inzitten. En dan het liefst 25/30mm

Of vraag ik nu teveel:confused:

Minstens 100schots zou fijn wezen. Goud heb ik al voldoende, Hermanos is mooi, echter ook goud.
Bedoel meer witte of zilver palm/boeketten en daarin mag best blauw of paars inzitten. En dan het liefst 25/30mm

Of vraag ik nu teveel:confused:

Nee hoor weet alen zo op dit moment een goeie suggestie. Kom ik op terug

Ook een mooie, echter wel met blinkers. Zoek echt met grote zilver of witte palmen

Voor (gouden) palmen moet je de 1,2" Titanium to blue van Vuurwerktotaal hebben.
Of, maar dan heb je er wel wat kleurtjes bij, de Espada Palms van Vuurwerkmania
Of, maar wel wat prijziger maar een ziek goed tempo en W-shape: Zena - Dark Palm

Wit/zilveren palmen zijn uit aan het sterven. Je zou de Zena - Color Palm Box kunnen bekijken, en ik ga verder nog even voor je nadenken!

Voor (gouden) palmen moet je de 1,2" Titanium to blue van Vuurwerktotaal hebben.
Of, maar dan heb je er wel wat kleurtjes bij, de Espada Palms van Vuurwerkmania
Of, maar wel wat prijziger maar een ziek goed tempo en W-shape: Zena - Dark Palm

Wit/zilveren palmen zijn uit aan het sterven. Je zou de Zena - Color Palm Box kunnen bekijken, en ik ga verder nog even voor je nadenken!

Bedankt Koala. Zal ze even bekijken.
Inderdaad sterft uit de wit/zilveren palmen en vind het juist mooi om tussendoor te doen zodat de afwisseling er nog meer is.

Redwire-titanium palm :p zoiets maar zit geen dealer in mijn buurt:no:

Bedankt Koala. Zal ze even bekijken.
Inderdaad sterft uit de wit/zilveren palmen en vind het juist mooi om tussendoor te doen zodat de afwisseling er nog meer is.

Redwire-titanium palm :p zoiets maar zit geen dealer in mijn buurt:no:

Vragen of een van de dealers er wel eventueel aan kan komen !

Ik zoek een chaos boxje.
Welke wint?
- Vulcan Oman
- Rubro Transbomber
- Wolff Jackhammer

Andere suggesties mogen ook uiteraard

Ik zoek een chaos boxje.
Welke wint?
- Vulcan Oman
- Rubro Transbomber
- Wolff Jackhammer

Andere suggesties mogen ook uiteraard

Zou voor de jackhammer gaan, ivm de mixed shapes. Aangezien je wel van crackling en kleur houdt, kan ik ook de Artillery van wolff aanraden.

Voor echte chaos, kijk eens naar de w-shape boxen van Redwire... Of combineer een aantal salvo cakes / rambakken in een leuk projectje

Ik twijfel tussen de Black Cobra van Wolff of de Mayhem van Evolution. Beide zijn €70,- welke box maakt meer indruk?

Ik twijfel tussen de Black Cobra van Wolff of de Mayhem van Evolution. Beide zijn €70,- welke box maakt meer indruk?

ik zou voor de mayhem gaan. net iets meer effecten en er zit een waaier in. vind zelf de black cobra ook wel goed. maar als er een keuze gemaakt moet worden word het de mayhem

Black Cobra, das een omlabeling van de Cruel Traction toch? Ik meen dat die eruit, gaat en zo'n klassieker MOET je een keer gehad hebben :wink: Dikke effecten, grote boeketten. Aan de andere kant, wat luc zegt, heeft Mayhem wel een waaier. Moeilijk om deze twee te vergelijken!

Haha daarom twijfel ik zo! De black cobra/cruel tractiom heb ik nog nooit gehad en de mayhem lijkt mij vet door de verschillende schietstanden zucht valt allemaal niet mee

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan