Hulp nodig bij het maken van een bestelling? Stel je vraag hier!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sinds dit jaar heb ik de freakacties + dit forum ontdekt en lekker aan het inkopen geslagen, echter lees ik ook veel terug in topics als 'wat zou je volgend jaar anders doen' dat veel mensen juist minder cakes zouden bestellen.

Ik ben erg benieuwd hoeveel cakes/losse spullen jullie dan hadden. Ik wil dit jaar eigenlijk vanaf 18u aan de gang met voornamelijk sier (losse cakes tot 00:00, compound vanaf 00:30 ish en wat losse dingen als crazy bats voor tussendoor). Op dit moment zit ik op een kleine 80 cakes, 10 compounds + 50 pijlen. Er zal vast nog meer bijkomen, maar probeer nu alleen dingen met bijzondere effecten te zoeken om niet teveel naar hetzelfde te kijken. Dat is op dit moment nog vrij goed gelukt. Met name mooie grote single shots mis ik nog. Projecten of cakes tegelijk vind ik niet echt nodig, ik kijk eerst aan hoe me dit bevalt.

Hebben jullie tips/ideeën of dit al teveel is of nog prima haalbaar (zonder te gaan stoken omdat het op moet)

Poe, 80 losse cake's zonder daar projecten ofzo mee te maken vind ik persoonlijk erg veel. Ik was dan tog liever een cake 0f 60 kwijt aan projecten en dan 20 los te schieten. Denk juist als je er 80 los moet schieten je het gevoel zult krijgen dat je aan het stoken bent omdat het op moet.

Een Cruel traction rond €75,- is dat een mooie prijs of kun je voor dat geld beter een garden party 2 of 3 aanschaffen? Lees zoveel wisselende reacties over de cruel traction.

75,00 is een prima prijs voor een 120 shots 30mm box al presteert de CT een stuk minder dan in het introductiejaar. Met de GP boxen niet echt te vergelijken. De CT vuurt meer salvo's af. De GP boxen zijn rustiger qua tempo. Kwestie van smaak. Wat betreft de kwaliteit van de effecten en burst zou ik voor een GP2 of 3 gaan.

Poe, 80 losse cake's zonder daar projecten ofzo mee te maken vind ik persoonlijk erg veel. Ik was dan tog liever een cake 0f 60 kwijt aan projecten en dan 20 los te schieten. Denk juist als je er 80 los moet schieten je het gevoel zult krijgen dat je aan het stoken bent omdat het op moet.

Hier sluit ik mij voorledig aan. Ik zou binnen je cakes projecten gaan maken en eventueel daar nog bij bestellen. Ook zou ik zelf meer boxen halen. Maar dat word een aardig muurtje haha !!

Hier sluit ik mij voorledig aan. Ik zou binnen je cakes projecten gaan maken en eventueel daar nog bij bestellen. Ook zou ik zelf meer boxen halen. Maar dat word een aardig muurtje haha !!

Thanks beiden, dempt al een beetje het gevoel 'ik heb niet genoeg om de avond door te komen'. Focus ik me voor nu vooral op een paar leuke extra boxen na 00u en zijn de 3 slots ervoor gevuld (18u - 20u - 22u met oplopend kruit per cake).

Tears from heaven of Escape from hell :confused: De laatste deed het vorig jaar waanzinnig goed zo is te zien op de vids, maar de Tears is nu ook aantrekkelijk geprijsd, en van Funke :shy: - Iemand toevallig beide gehad ??

Lastige inderdaad. Beide natuurlijk geweldenaars. Zelf zou ik voor de Escape from Hell gaan, alhoewel dat heeft meer te maken met dat sommige effecten in de Tears mij niet zo aanspreken... De Escape daarentegen is van begin tot eind echt geweldig, naar mijn mening.

Bij Haokan heb je nu een aantal grotere cakes die ook echt goed geprijsd zijn, ik wil er daar een van halen, maar ik zit te twijfelen:

- Heroes van Wolff
- Freestyler van Wolff
- The Flow show van Wolff

Welke is het mooist/best van deze cakes?

Bij Haokan heb je nu een aantal grotere cakes die ook echt goed geprijsd zijn, ik wil er daar een van halen, maar ik zit te twijfelen:

- Heroes van Wolff
- Freestyler van Wolff

Ik heb toevallig zelf de Freestyler 2x gehaald. Ik houd van die agressieve gouden spinners en de salvo's. Heroes vind ik te kleine boeketten en niet heel speciale effecten.
Flow Show vind ik saai, maar dat is mijn bescheiden mening.

- Heroes van Wolff
- Freestyler van Wolff

Van die drie zou ik ook voor de Freestyler/ Mad twister gaan, zeker een aanrader.
Bij de waaiercakes staat ook nog de Outlander, wat gewoon de Wings of Darkness is, die is ook niet verkeerd.

Ik zou dan juist voor de Flo Show gaan. Die was echt heel goed in de straat afgelopen jaar. En de Freestyler/Mad Twister is naar mijn mening niets leuks meer aan, sinds de 2018 batch. Geen agressieve salvo's meer, en ook geen gouden spinners... De Heroes is wel grappig maar niet meer dan dat, denk ik.

Wil nog 1 box toevoegen aan mijn collectie, maar twijfel tussen: Immortal Gold, 4 seasons of Garden Party 2 of 3. Welk van deze boxen is een aanrader?
De garden party 1 heb ik begin dit jaar al gekocht.

Dan moet je eerst maar ns bedenken of je een box met 1 (goud)thema wilt, of een multieffect box. Dat halveert de keuze al (of was GP2 die Golden Power kloon?) 4 Seasons en GP3 zouden mijn favo's zijn. Eerste beuker, GP3 pure kunst.

3x special #4
3x special #5

En karton flashbang finale waardig?

Of zien jullie qua finalebudget (400) andere mogelijkheden?

Heb de keuze uit de volgende winkels:
Orthen, valk, piroshop, holten. (Daar zijn nu bestellingen lopende..

3x special #4
3x special #5

En karton flashbang finale waardig?

Of zien jullie qua finalebudget (400) andere mogelijkheden?

Heb de keuze uit de volgende winkels:
Orthen, valk, piroshop, holten. (Daar zijn nu bestellingen lopende..

Ik zou dan denk ik voor 2 x special 4, 3 x special 5 en een karton Junks nemen(alles in een keer)

Wil nog 1 box toevoegen aan mijn collectie, maar twijfel tussen: Immortal Gold, 4 seasons of Garden Party 2 of 3. Welk van deze boxen is een aanrader?
De garden party 1 heb ik begin dit jaar al gekocht.

Zelf zou ik dan de 4Seasons nemen. Bljft na al die jaren nog steeds een topper. En anders de GP3, dat is ook een geweldenaar. Hoewel de GP3 wel ietsje sneller schiet sinds vorig jaar geloof ik. GP2 is ik ook wel mooi, maar net niet zeg maar. De Immortal Gold vind ik persoonlijk wat minder geworden kwa prestaties.

Ik heb de HFF hardstyle box gekocht en wil deze in een afsluiter gebruiken. Ik heb nu een combi met de ROTP (2x) en Delicious Thunder (2x3) in gedachte, maar twijfel nog. Wil afsluiten met een mooi spektakel en denk zelf aan de Escape from Hell. Wie heeft er een beter idee?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan