Hulp nodig bij het maken van een bestelling? Stel je vraag hier!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi hoi,

Ben ik weer,

Iemand nog een idee, ik wilde colpo thunder gaan bestellen bij vuurwerk centrum brabant, plus nog wat rotjes. En de rest bij vuurwerkbestel halen. Ik had kunnen weten dat het bestel minimum 30 euro is.

Maar de rotjes zijn uitverkocht en heb een klein budget rond de 70 euro, dus nu alles maar bij vuurwerkbestel halen.

Heeft iemand nog een ander idee wat vergelijkbaar is met de colpo thunder en de mega korsar?

hmmm lastig, er zijn wat nieuwe items op de markt sinds 2018, alleen hoe die zijn weet nog niemand. Die jij opnoemt zijn momenteel de hardste wat in nl te krijgen is, de spanisch crackers van cafferata knallen opzich ook best goed

Ik kan echt niet kiezen,

Heb inmiddels de Garden Party 1 besteld en de Skyline on Fire.
Evo, Pangu, Wolff goede ervaringen mee :)

Twijfel bijvoorbeeld of de Acatenango hier goed bij past. Of dat ik me beter kan richten op zich reeds bewezen boxen zoals de Serenity.

Ik ben nog op zoek naar een stel goeie pijlen. (dat betekend voor mij, grootst mogelijke effecten)
Omdat we de bestelling op 1 plek gaan halen zijn mijn opties beperkt tot deze lijst:
http://www.vuurwerklandfreaks.nl/contents/nl/d8_vuurpijlen.html

Ik was er eigenlijk al uit dat we de Triplet pijlen wilden, totdat ik de straatfilmpjes en reviews hier op het forum zag.

Wie kan mij helpen in de juiste richting met wat steenbergen aanbied?

Ik ben nog op zoek naar een stel goeie pijlen. (dat betekend voor mij, grootst mogelijke effecten)
Omdat we de bestelling op 1 plek gaan halen zijn mijn opties beperkt tot deze lijst:
http://www.vuurwerklandfreaks.nl/contents/nl/d8_vuurpijlen.html

Ik was er eigenlijk al uit dat we de Triplet pijlen wilden, totdat ik de straatfilmpjes en reviews hier op het forum zag.

Wie kan mij helpen in de juiste richting met wat steenbergen aanbied?

Shardana pijlen zijn veel lovende reacties op..

Hoi hoi,

Ben ik weer,

Iemand nog een idee, ik wilde colpo thunder gaan bestellen bij vuurwerk centrum brabant, plus nog wat rotjes. En de rest bij vuurwerkbestel halen. Ik had kunnen weten dat het bestel minimum 30 euro is.

Maar de rotjes zijn uitverkocht en heb een klein budget rond de 70 euro, dus nu alles maar bij vuurwerkbestel halen.

Heeft iemand nog een ander idee wat vergelijkbaar is met de colpo thunder en de mega korsar?

Persoonlijk zou ik niet voor colpo thunder of de wat duurdere Nederlandse rotjes gaan, voor dat geld dat je besteed aan colpo thunder of elders andere dure rotjes kun je beter single shots of een budget cake nemen, maar dit is mijn mening.

Hey pyro's , heeft iemand nog suggesties voor een mooie finale ?
max 12 cakes ,
mijn voorkeur ligt bij zoveel mogelijk chaos in zo weinig mogelijk tijd..
budget voor mijn finale ligt rond de 400 euro . (heb een 12 kanaals schiet kist )
( mag van alles zijn cakeboxen , losse cakes, knal cakes... )

Tevens iemand nog echt aanraders aan losse 500 grams cakes?
Daar wil ik er namelijk nog wat van bij.

ik kom er zelf niet zo goed uit.

Avond allemaal,nu de visions of ecstasy afgekeurd is zit ik met een klein probleempje. Wat is in hemelsnaam vergelijkbaar qua spreiding en boeketgrootte? Zit van alles te bekijken maar lijkt toch allemaal niet in de buurt te komen.

Oké.. Ik heb wat late bestelstress. Ik wil nog een mooie box aanschaffen.
Maar ik kan maar geen keuze maken. Misschien dat jullie je mening er ook even op willen geven.
Van hoogste prijs naar laagste prijs:
1.montreal Vulcan.
2. 4 seasons rubro
3. Jackhammer wolff
4. Future legend wolff.

Ben zeer benieuwd! Jullie zouden me erg helpen.

Oké.. Ik heb wat late bestelstress. Ik wil nog een mooie box aanschaffen.
Maar ik kan maar geen keuze maken. Misschien dat jullie je mening er ook even op willen geven.
Van hoogste prijs naar laagste prijs:
1.montreal Vulcan.
2. 4 seasons rubro
3. Jackhammer wolff
4. Future legend wolff.

Ben zeer benieuwd! Jullie zouden me erg helpen.

Ik zou voor de 4 seasons gaan. Die doet het al jaren goed in de straten. De Jackhammer vorig ook gehad maar die vertragingen tussen de cakes verpeste de hele box.

Ik zou zelf ook voor de 4Seasons gaan. Die blijft gewoon erg goed! De effecten van de Jackhammer zijn misschien wat spectaculairder maar de box zit gewoon niet lekker in elkaar.

Wie kan mij helpen, ik twijfel, ik wil vanavond een WTF box kopen, maar welke cake(s) zal ik er bij doen? :)
Mysterious of Record Breaker van Cafferata, of zal ik ze gewoon beide doen? :bonk:
Of heeft iemand voor 30-40 euro nog andere tips bij: https://www.vuurwerktoppers.nl/hmk/

Bedankt alvast! :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan