Zelf niet gehad. Maar beide in de straat gezien, achter elkaar. Beide indrukwekkend zeker in een compactere woonwijk, maar de acatenango net wat meer indruk.
Oke, dankjewel! Heb zelf de Serenity nog niet gehad, en overweeg die wel namelijk.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zelf niet gehad. Maar beide in de straat gezien, achter elkaar. Beide indrukwekkend zeker in een compactere woonwijk, maar de acatenango net wat meer indruk.
Poe, 80 losse cake's zonder daar projecten ofzo mee te maken vind ik persoonlijk erg veel. Ik was dan tog liever een cake 0f 60 kwijt aan projecten en dan 20 los te schieten. Denk juist als je er 80 los moet schieten je het gevoel zult krijgen dat je aan het stoken bent omdat het op moet.
Hier sluit ik mij voorledig aan. Ik zou binnen je cakes projecten gaan maken en eventueel daar nog bij bestellen. Ook zou ik zelf meer boxen halen. Maar dat word een aardig muurtje haha !!
Poe, 80 losse cake's zonder daar projecten ofzo mee te maken vind ik persoonlijk erg veel. Ik was dan tog liever een cake 0f 60 kwijt aan projecten en dan 20 los te schieten. Denk juist als je er 80 los moet schieten je het gevoel zult krijgen dat je aan het stoken bent omdat het op moet.
Bij Haokan heb je nu een aantal grotere cakes die ook echt goed geprijsd zijn, ik wil er daar een van halen, maar ik zit te twijfelen:
- Heroes van Wolff
- Freestyler van Wolff
- The Flow show van Wolff
Welke is het mooist/best van deze cakes?
Bij Haokan heb je nu een aantal grotere cakes die ook echt goed geprijsd zijn, ik wil er daar een van halen, maar ik zit te twijfelen:
- Heroes van Wolff
- Freestyler van Wolff
- The Flow show van Wolff
Welke is het mooist/best van deze cakes?
3x special #4
3x special #5
En karton flashbang finale waardig?
Of zien jullie qua finalebudget (400) andere mogelijkheden?
Heb de keuze uit de volgende winkels:
Orthen, valk, piroshop, holten. (Daar zijn nu bestellingen lopende..
Wil nog 1 box toevoegen aan mijn collectie, maar twijfel tussen: Immortal Gold, 4 seasons of Garden Party 2 of 3. Welk van deze boxen is een aanrader?
De garden party 1 heb ik begin dit jaar al gekocht.