Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
IG of 4S imoTwijfel tussen de volgende: Willow Mayhem / Immortal gold / 4 Seasons / Blitz bomber. Tips?
Eerste 2 genoemde hebben het meeste NEM, zeg natuurlijk niet altijd alles..
Als jij op de zelfde plek woont als een paar jaar terug heb je op een uur rijden Outlet Haulerwijk zitten die hem nu voor 99 heeft. Anders kom je op Kevins vuurwerkhal (129) of Felix (125 dacht ik vorig jaar)
Wat heb je besteld bij Kevin? Ik zie nog niet artikelen die echt interessant zijn daar, wellicht zie ik ze over het hoofd?Ik heb al een bestelling bij kevins vuurwerkhal geplaats dus koop ik de Transbomber hier
el patronWat heb je besteld bij Kevin? Ik zie nog niet artikelen die echt interessant zijn daar, wellicht zie ik ze over het hoofd?
Dan zou ik voor de Immortal Gold of de 4 Seasons gaan. De IG is een hele dikke goudbak maar wel windgevoelig, de 4 Seasons is een iets veiliger keuze. Je zou ook nog naar de Super Flowers kunnen kijken ondanks dat die niet op je lijstje staat.Twijfel tussen de volgende: Willow Mayhem / Immortal gold / 4 Seasons / Blitz bomber. Tips?
Eerste 2 genoemde hebben het meeste NEM, zeg natuurlijk niet altijd alles..
met zo een bedrag schiet bij mijn als eerst de extraordinary van riakeo volledige 30mm.Aan het begin van het jaar was ik van plan om de beast of burden te kopen. Deze tot nu toe nog niet gekocht, maar begin ook hierover te twijfelen.
Twijfel of ik voor een paar tientjes misschien toch moet switchen naar de dutch protocol of great wall.
Wat ik jullie mening hierover en waarom ?
Een andere optie in deze categorie mag natuurlijk ook, misschien dat ik er 1 over het hoofd zie
Als je de paar tientjes makkelijk kunt missen, is de great wall wel een serieuze overweging waard..Aan het begin van het jaar was ik van plan om de beast of burden te kopen. Deze tot nu toe nog niet gekocht, maar begin ook hierover te twijfelen.
Twijfel of ik voor een paar tientjes misschien toch moet switchen naar de dutch protocol of great wall.
Een andere optie in deze categorie mag natuurlijk ook, misschien dat ik er 1 over het hoofd zie
Nee dat gevoel dat ken ik van de grote compounds. Ik had afgelopen jaar een kleine compound van riakeo en die gaf een mega wauw factor. Grote spreiding, goede knallen en mooie heldere kleuren. Heb dit jaar daarom ook de extraordinary, artifical en riakeo beauty.Wouw factor is voor mij het belangrijkste, en verder moet het in mijn collectie passen. (alles hetzelfde is ook weer niks)
Vind al die grote compounds wel mooie dingen hebben maar toch kan geen enkele mij echt gelijk 100% overhalen.
Vandaar dat ik mij afvroeg voor welke jullie zouden gaan
Extrodinairy zal ik vanavond nog eens goed bekijken.
Heb de Iro kin beauty al besteld. Dacht dat hij daarom niet heel hoog op de lijst stond.
Great wall vind ik een beetje wisselend op film overkomen maar de reacties zijn wel weer goed
Ik denk dat het alle 3 goede keuzes zijn en dat je vooral op je eigen smaak af moet gaan. De BoB is de rambak van het stel. De DP een goed opgebouwd geheel waarbij de kleuren rood, wit, blauw en oranje heel goed gebruikt worden en de kleurcombi's en opbouw maken het een topper. GW is de meest sierlijke van het stel met mooie kleuren en effecten maar ook met veel goud wat deze de meest windgevoelige van de drie maakt.Aan het begin van het jaar was ik van plan om de beast of burden te kopen. Deze tot nu toe nog niet gekocht, maar begin ook hierover te twijfelen.
Blinking fermata van magnumIemand tips? Ben op zoek naar een echte blinkerbox. Heb nu onderstaande in bestelling staan, maar een 100% blink box krijg ik niet echt gevonden.
Skyward
Full Assault
Rock&Raw
Turbine
Jackhammer
Obsessed
Merkur
Was idd ook de eerste die mij binnenschootBlinking fermata van magnum