Hulp nodig bij het maken van een bestelling? Stel je vraag hier!

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Tegenwoordig zijn steeds meer webshops grote delen of zelfs het gehele jaar online met als gevolg dat het bestellen van vuurwerk het hele jaar door gaat. Daarnaast wordt het vuurwerk jaar in jaar uit steeds mooier. Elk jaar komen er weer velen toppers bij en dat keuze is dus reuze! Kom je er niet uit en weet je niet wat je moet bestellen of twijfel je tussen een paar producten? Vraag het dan hier in dit topic.

Op Vuurwerkcrew zitten veel leden met veel productkennis en we zijn altijd bereid om elkaar te helpen, dus schroom je niet om je vraag te stellen. Het is niet de bedoeling om specifiek te gaan vragen om 1 product, zo goed als alle producten hebben een eigen topic op het forum dus kunnen daar ook vragen gesteld worden. Producten vergelijken mag dus wel, maar houd het simpel.

Ps, dit topic wordt in September verplaatst naar de countdown.

Voor dit jaar gaan we op zoek naar bakken met kleur, goeie rammers met lekker veel blink..
Heb dit jaar al staan de Glitter Willow 2 Colorz en de Ocean of Lights wil ik weer halen. Zijn er nog meer bakken als deze?
Flinke rammers met minder goud erin en veel kleur?

Ik heb voor een projectje al 2x Special 2, 2x Special 3, 2x Special 5 in bestelling staan. V shape geschoten.
2 vragen.
Daarvoor openen met tailgate fan of de fire festival?
En ik weet niet of ik een afsluitende bak nodig heb of dat het goed is zo?

Ik heb voor een projectje al 2x Special 2, 2x Special 3, 2x Special 5 in bestelling staan. V shape geschoten.
2 vragen.
Daarvoor openen met tailgate fan of de fire festival?
En ik weet niet of ik een afsluitende bak nodig heb of dat het goed is zo?
Of met de Something Different, duurt iets langer, meer variatie in effecten en een gegarandeerde wauw factor.

Of met de Something Different, duurt iets langer, meer variatie in effecten en een gegarandeerde wauw factor.
Die heb ik nog over vn dit jaar. Wilde die als start met daarna 4x crossette switch en een cairo.... maar daar kan ik ook iets anders voor bedenken. Thnks voor de tip!

Weet niet helemaal of het hier thuis hoort maar het is wel het maken van een bestelling.. Hoe bestellen jullie?

Gewoon via de webshop of via mail/offerte? En bij een of meerdere? Met het oog op de prijzen.

Weet niet helemaal of het hier thuis hoort maar het is wel het maken van een bestelling.. Hoe bestellen jullie?

Gewoon via de webshop of via mail/offerte? En bij een of meerdere? Met het oog op de prijzen.
Doorgaans gewoon via de webshop. Alleen als je heel veel in totaal of heel veel van één artikel gaat bestellen kan het bij sommige winkels helpen om een offerte aan te vragen. Bij freak acties zit er doorgaans al niet veel marge meer op producten dus verwacht geen veel lagere prijzen bij een offerte aanvraag, de winkel moet er uiteindelijk nog wel iets aan kunnen verdienen.

Doorgaans gewoon via de webshop. Alleen als je heel veel in totaal of heel veel van één artikel gaat bestellen kan het bij sommige winkels helpen om een offerte aan te vragen. Bij freak acties zit er doorgaans al niet veel marge meer op producten dus verwacht geen veel lagere prijzen bij een offerte aanvraag, de winkel moet er uiteindelijk nog wel iets aan kunnen verdienen.
Thanks voor de uitleg, had niet heel anders verwacht en ben het er mee eens dat ze nog wat moeten verdienen. 10tje meer of minder maakt het verschil ook niet.

Keuzestress:
1. Iro kin beauty €180
2. Double dope €200
3. Siqnature show €230

Meningen?

Keuzestress:
1. Iro kin beauty €180
2. Double dope €200
3. Siqnature show €230

Meningen?
Ik zou voor optie 1 of 3 gaan, optie 2 trekt mij niet zo. Dan is het vooral de keuze tussen een hele sierlijke Iro Kin Beauty die wel beperkt is tot I-shape of een verrassend mooie multi-shape Signature Show. Ik zou denk ik uiteindelijk voor optie 3 kiezen als je over het algemeen toch al veel compounds hebt, wanneer je er slechts enkele koopt zou ik voor optie 1 gaan.

Overigens staat de Double Dope voor 190 en de Signature Show voor 200 bij VW365 ;)

Wederom eens met @Knettermans. Heb ze beide in de straat gezien afgelopen jaarwisseling en van beide enorm genoten. Met beide compounds haal je echt een mooi stuk vuurwerk in huis. Maar denk zelf dat de keus die je maakt ook met budget te maken heeft. Is die wat 'lager' zou ik de Iro kin Beauty kiezen en dan 2 Riakeo Cakes in de freak kopen zodat je op de 230 van de Signaturen Show te komen. Is je budget wat hoger zou ik de Signature show halen. Kortom, een advies waar je niets mee kunt en dus lekker beide moet kopen :p

Kortom, een advies waar je niets mee kunt en dus lekker beide moet kopen :p
Ik zou voor optie 1 of 3 gaan, optie 2 trekt mij niet zo. Dan is het vooral de keuze tussen een hele sierlijke Iro Kin Beauty die wel beperkt is tot I-shape of een verrassend mooie multi-shape Signature Show. Ik zou denk ik uiteindelijk voor optie 3 kiezen als je over het algemeen toch al veel compounds hebt, wanneer je er slechts enkele koopt zou ik voor optie 1 gaan.

Overigens staat de Double Dope voor 190 en de Signature Show voor 200 bij VW365 ;)
Bedankt voor de adviezen, ik ben eruit!

Ik ga voor het volgende;
Ice flowers - €80
Full Assault - €100
Creepy Gryphon - €100

😅🤣🤣

Ik heb hulp nodig bij het maken van een bestelling. Kan ik m'n rekeningnummer achterlaten? :angel: :d🤣

Platinum Sensation of Prisma Willow Box? De afwisselende kleuren van willows in de PS spreken me meer aan, maar ik lees dat de spreiding en burst tegenvallen.

Back
Bovenaan