Horizon of Holland

Ik heb dit pakket binnen!

Foto-ED4BYX3I-D.jpg

Zat nog te piekeren of deze wel of niet geleverd zou worden, maar zat er gewoon bij gelukkig :cool:

Bijlagen

• horizon1.jpg
    horizon1.jpg
    69,9 KB · Weergaven: 0
  • horizon2.jpg
    horizon2.jpg
    49,1 KB · Weergaven: 0
Doe maar, want filmen gaat nog wel met mijn sony cybershot, maar ik ben een leek met uploaden, youtube en dat soort hooggegrepen zaken!

Viel tegen. Veel te rustig doordat de mines en effecten afwisselend schieten. Maargoed dat is slechts mijn mening :)

Tweede HOH hebben we maar tegelijk geschoten met een golden power. Dat was wel leuk ;)

Dat hij rustig was had je natuurlijk kunnen weten, dat had je dus moeten incalculeren. Ik heb hem hier rond 3 uur afgeschoten en ondanks zijn rustige tempo is het wel een beauty waar je op dat moment qua tijdstip echt staat te genieten.

Dat hij rustig was had je natuurlijk kunnen weten, dat had je dus moeten incalculeren. Ik heb hem hier rond 3 uur afgeschoten en ondanks zijn rustige tempo is het wel een beauty waar je op dat moment qua tijdstip echt staat te genieten.

Wij hebben er ook wel van genoten met de fraaie uitwerkingen. We hebben het alleen niet zo slim gedaan door deze te schieten na de celebration hehe ;)

op het filmpje hierboven loopt tie soepeler dan dat ik hem in de straat had. Ik vond hem mooi, maar ik vond het iets minder dan dat ik op film heb gezien van te voren.
Maar toch een echt goede bak hoor.
greetz

Topper dit. Wist dat het rustig zou zijn met de mines tussendoor, heb ervan genoten.
Stond er prachtig voor en alles kwam in beeld!

Wel een leuk assortiment, maar niet helemaal mijn ding. Ik had niet echt het wow effect. Dit is puur een kwestie van smaak overigens...!

Waarschijnlijk had ik veel te hoge verwachtingen van deze bak. Toen hij bezig was had ik ook niet het echte WOW-effect. Wat ik dacht te hebben na het zien van het filmpje van Royal.

Hij liep hier overigs niet zo soepel als de filmpjes hierboven. De pauzes tussen de schoten waren soms langer. De effecten waren wel groot, maar dat zorgt er niet voor dat deze volgend jaar weer in de collectie komt.

Back
Bovenaan