Horizon of Holland

Op zich wel erg bijzonder dat het voor het geschoten is op een enkele demo al is uitverkocht. Ben zelf zwaar benieuwd hoe hij zal gaan presteren in het echt trouwens en zonde dat hij niet geschoten wordt op 5 okt, maar goed...je kan niet alles hebben he? :p

Ik ga hem iig pas bestellen nadat ik hem heb zien presteren op een demo (wat ongetwijfeld wel goed zal zijn vermoed ik :D ) puur omdat ik dat altijd doe. We zullen het meemaken iig!

Misschien zijn er maar 100 ingekocht. Als Orthen er dan al 50 koop is het snel gebeurd.

Als je ziet wat een hype dit afgelopen jaar teweeg heeft gebracht zullen veel winkeliers maatregelen hebben getroffen om niet mis te grijpen.
En als importeur is het bijna onmogelijk een inschatting te maken wat de afzet zal zijn.
Ik denk dat dit voor Royal ook een verrassing is geweest dat dit zo snel is gegaan.

Als je ziet wat een hype dit afgelopen jaar teweeg heeft gebracht zullen veel winkeliers maatregelen hebben getroffen om niet mis te grijpen.
En als importeur is het bijna onmogelijk een inschatting te maken wat de afzet zal zijn.
Ik denk dat dit voor Royal ook een verrassing is geweest dat dit zo snel is gegaan.

Ik dacht dat ze over het algemeen voor meerdere jaren inkochten. Dat doet bv wolf toch ook?

Maar wolff is heel wat groter. Wolf GVB Broekhoff. En lesli verkopen nog steeds wel wat meer dan de meeste. Verder zal dat bij wolff ook niet voor elke product zo zijn. Vooral ook niet voor zulke dure dingen.

Gisteren filmpje van de HOH gezien. Het mooie blauw etc. Is helaas snel over na de eerste cake. Het vervolg bestaat uit grote mines en veel zilver en gouden waves. Grote effecten maar niet echt bijzonder qua effecten helaas.

Gisteren filmpje van de HOH gezien. Het mooie blauw etc. Is helaas snel over na de eerste cake. Het vervolg bestaat uit grote mines en veel zilver en gouden waves. Grote effecten maar niet echt bijzonder qua effecten helaas.

Huh? Heb je dan wel goed gekeken? Kwaliteit daar op t scherm was ook niet super. Die blauwe dahlia's met strobe zitten in de eerste 2 cakes ipv alleen de eerste (zoals nu op film) en de laatste cake zijn brocades.

Lieve allen.

We zullen jullie vanavond verrassen met de productie film van de Horizon of Holland.

Er wordt hierboven nog steeds beschreven dat Royal Fireworks duur is.

Waar wordt dat op gebaseerd , inmiddels alle andere medespelers al eens door berekend? Doe dat nou eens en bekritiseer dan naar bevindingen.

Bedankt groeten Team Royal Fireworks

Royal Fireworks niet de enige wel de Beste!

Lieve allen.

We zullen jullie vanavond verrassen met de productie film van de Horizon of Holland.

Er wordt hierboven nog steeds beschreven dat Royal Fireworks duur is.

Waar wordt dat op gebaseerd , inmiddels alle andere medespelers al eens door berekend? Doe dat nou eens en bekritiseer dan naar bevindingen.

Bedankt groeten Team Royal Fireworks

Royal Fireworks niet de enige wel de Beste!

Dan laat de avond maar snel beginnen. Ik en wij met ons allen zijn zeer benieuwd.

@ Genius Bedoel je de kwaliteit van de tv bij de demo ? Tja dan word het is tijd dat Royal een goede TV koopt haha. Dat kan der vast nog wel af.

@ Jeroen laat de avond maar snel komen dan. En op dat 2de tja 50 euro per waaier is niet erg duur maar ook geen spot prijs eerlijk is eerlijk toch. Maar als de efecten groten en efecten zelf andere waaiers in die prijs klasse overtreven hoor je over die prijs niemand meer.

Ik vind dit setje cakes toch echt nog steeds ontzettend mooi hoor. Ook na het zien van de productie filmpje. Ook de mines zien er zo top uit na mijnar mijn mening.

Maar hoe zit het nou? Zijn ze nog op vooraad? of zijn ze daadwerkelijk al uitverkocht?

De importeur is uitverkocht, de winkels moeten nog beginnen hun voorraad te verkopen en elk verkooppunt van Royal heeft wel wat.

Ik begin na het laatste filmpje juist weer wat te twijfelen. Behalve de ergernis van de kleine schiethoek die hier toegestaan is, zie ik ook wat minder gevulde boeketten dan op het eerste filmpje, vooral bij de gekleurde boeketten terwijl bv silver blink wel weer goed gevuld is.
De mines vind ik grandioos mooi (ondanks die suffe schiethoek) en toch geven ze mij het gevoel dat ze er teveel in zitten tov de gewone boeketten en ivm de prijs.
Ik ben minder enthousiast dan eerst, ook al is de schietvariatie geweldig, afwisseling van effecten briljant, en de blinks en mines goed uitgevoerd. Maar afwachten hoe hij op de demo overkomt op de aanwezigen.

Laatst bewerkt:
Toch wel een hele mooi serie cakes. En nu al weer uitverkocht bij de importeur. Gaat goed bij Royal, of ze hebben niet zo veel dozen laten produceren. Maar beter je voorraad weg, dan nog een paar zeecontainers hebben staan.

Super cake, met mooie effecten. Vind het alleen wel jammer dat ze met het aanpassen van de schiethoek zijn vergeten om ook het aantal schoten per rij te verminderen. Voor die brede hoek waren inderdaad zo veel schoten nodig om de lucht te vullen, maar met zulke grote effecten waren 3 a 4 schoten voldoende geweest, hadden ze er mooi nog wat rijen aan toe kunnen voegen

Super cake, met mooie effecten. Vind het alleen wel jammer dat ze met het aanpassen van de schiethoek zijn vergeten om ook het aantal schoten per rij te verminderen. Voor die brede hoek waren inderdaad zo veel schoten nodig om de lucht te vullen, maar met zulke grote effecten waren 3 a 4 schoten voldoende geweest, hadden ze er mooi nog wat rijen aan toe kunnen voegen

volgens Royal zelf is dit ook gebeurt. Staat eerder in dit topic dat er twee rijen toegevoegd zijn dacht ik. Dus wat je zegt is ook gebeurt volgens Royal. Ik heb het echter zelf nog niet gecontroleerd op de filmpjes.
greetzz

De importeur is uitverkocht, de winkels moeten nog beginnen hun voorraad te verkopen en elk verkooppunt van Royal heeft wel wat.

Ik begin na het laatste filmpje juist weer wat te twijfelen. Behalve de ergernis van de kleine schiethoek die hier toegestaan is, zie ik ook wat minder gevulde boeketten dan op het eerste filmpje, vooral bij de gekleurde boeketten terwijl bv silver blink wel weer goed gevuld is.
De mines vind ik grandioos mooi (ondanks die suffe schiethoek) en toch geven ze mij het gevoel dat ze er teveel in zitten tov de gewone boeketten en ivm de prijs.
Ik ben minder enthousiast dan eerst, ook al is de schietvariatie geweldig, afwisseling van effecten briljant, en de blinks en mines goed uitgevoerd. Maar afwachten hoe hij op de demo overkomt op de aanwezigen.

Niet elke verkoopt punt heeft deze. Een aantal zelfs niet omdat ze niet hadden verwacht dat het zo snel zou gaan. Tenminste de 2 winkels hier in de buurt hebben er allebei geen. Verder vind ik hem wel stuk minder op de gewone film. Maar uit eigen ervaring vind ik de meeste cakés in het echt wel mooier dan op film. Dus verwacht dat ze er wel aardig goed uitkomen :)

Back
Bovenaan