Hoogmoed

Dit is 1 van de nadelen van de fora. Met z'n allen gaan juichen dat zo'n wereldcake voor zo'n lage prijs in de schappen komt geeft de importeur al gauw het idee dat er wel een paar euro op kan. En laten we eerlijk zijn, ook voor die 13.50 blijft t een topper.

Dit is 1 van de nadelen van de fora. Met z'n allen gaan juichen dat zo'n wereldcake voor zo'n lage prijs in de schappen komt geeft de importeur al gauw het idee dat er wel een paar euro op kan. En laten we eerlijk zijn, ook voor die 13.50 blijft t een topper.

Hier ben ik het helemaal mee eens. De voordelen van de fora dan weer is dat de meeste leden hier of daar wel korting kunnen scoren waardoor ie uitkomt op een euro of 11.00 of minder:p.

Achter de meeste verhalen zit een veel langer verhaal.

Vergeet niet dat dit jaar alles voorzien moet zijn van dat achterlijke CE tekentje. Ik weet niet of jullie weten wat zoiets kost ?

Daarnaast moet je alles opslaan en een bunker huren voor een jaar kost ook aanzienlijk wat geld.

En dan heb je nog meer dingen die geld kosten. Sommige hebben gekozen dit over meerdere jaren te verspreiden en andere gooien het er 1 * erop.

Waarom kunnen de prijzen in Belgie wel laag gehouden worden dan? Vergeet niet dat die ook met het "CE tekentje" te maken. En vanaf dit jaar ook de kooiconstructie. En daar kunnen de prijzen wel laag gehouden worden.

Zoals tony op FPM al mooi verwoorde 99% daar van de 500 grammers kost maximaal 35 euro. En hier klagen de importeurs zogenaamd elk jaar steen en been want ze hebben het zo slecht. En komen elk jaar weer met nieuwe smoesjes die wij maar moeten slikken om het vuurwerk weer duurder te maken.

Ik noem het gewoon leegplukken van de Nederlandse burger.

Maar ow wee als we de grens overgaan om ons vuurwerk te halen dan begint de overheid weer te janken. En zijn we weer terug bij af (grens controles)

Ongelofelijk....

Hier ben ik het helemaal mee eens. De voordelen van de fora dan weer is dat de meeste leden hier of daar wel korting kunnen scoren waardoor ie uitkomt op een euro of 11.00 of minder:p.

Dan nog betaal je ondanks die korting die 17% extra op dat ding.
Die staat gewoon of je nou korting krijgt of niet.

Kan je twee dingen doen: 1 je koopt hem of 2 je koopt hem niet.

Alleen vind ik wel dat er de ruimte moet zijn het hier te over hebben.

Als consument voel ik mij enigszins voorgelogen. Steeds andere smoezen omtrend prijsstijgingen. Bij de ene nog groter dan bij de ander. En dat is nou net waar de schoen wringt, als consument (zowel winkelier als koper, beiden zijn consument van de importeur immers) wil je in zee gaan met een betrouwbare partij. Dus geen gedraaikont, weten waar je aan toe bent en geleverd krijgen waar je om vraagt. En niet ergens in het jaar ineens geconfonteerd worden men absurde prijsstijgingen die niet te verantwoorden zijn.

Ga er als winkel maar aan staan, even aan je klanten uitleggen waarom producten ineens vele euro's duurder zijn dan het jaar ervoor. Wat ga je dan doen? Open kaart spelen of je klant voorliegen?

Ik denk alleen wel dat het makkelijk is gezegd dat bedrijven hun winsten ordinair willen laten stijgen. Je hebt te maken met een doorzichtige markt, waarbij de laagste prijs en hoogste kwaliteit moet ontstaan door de concurrentie.
Of er moet spraken zijn van prijsafspraken, dan moeten we de NMA inschakelen.

Maar misschien wijzer om bij deze discussie hier verder te gaan --> Stijgende vuurwerkprijzen dit jaar

Kuch 'mjolnir' kuch :)

24x Hoogmoed (karton:D) (Vuurwerkshow ANO vuurwerk)

Wat een geweld:shocked:.

(Kijk op 1080p HD)

--pyro99:bye:

Laatst bewerkt door een moderator:
Heerlijke films zijn dat inderdaad.
Wat een geweld en een zeer felle muur van licht.

Mooie films idd!
Maar POTVERDORIE!!!! WEER 24CAKE'S MINDER VOOR DE VERKOOP!
Jammer dat deze cake is afgekeurd maar wat een heerlijke cake!

haha dat 24 cakes weer minder, dat dacht ik precies hetzelfde! Maar er is hopelijk nog steeds genoeg en volgend jaar komt ie vast en zeker in aangepaste vorm terug ;)

Van wat ik begreep hadden ze nog meer op voorraad dan er vorig jaar is verkocht dus als jij de eerste dag gaat halen dan moeten ze er nog wel zijn.

Haha, zon karton is wel mooi. Ben ik in 1 keer klaar als ik die om 12 uur tegelijk aansteek. Weet iemand zo waar ik het goedkoopst zo'n karton hoogmoed kan krijgen? Wel geinig om met een paar man te bestellen.

Ik snap dat het lezen van 12 pagina's een hoop tijd met zich meebrengt, maar het antwoord stond toch echt al in dit topic :wink:
Voor de doorlontfreaks die alvast een platform/houder willen maken voor de cakes:
Grondoppervlak meet 13x12 cm, de hoogte is 10 cm.

lekker knallen in Den Haag kosten ze 14,50 ps

14,50 ps is nog wel de moeite waard?

afzetters die gasten.

bij de knalkoning in oss kost die nog maar 11.48 met de 15 % korting er af
dat is dan wel de moeiten bij een karton om er voor om te rijden

Back
Bovenaan