weco-Germany
VWC lid
opzich wel jammer dat je daar niet van te voren kunt bestellen ofzo en dat ze war meer duidelijkheid hebben over de producten die ze verkopen, en dat de folders zolaat in het jaar uitkomen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wij willen collectie foto Weco Germany!!
Foto's foto's foto's!
als je mij ff kan uitleggen hoe ik foto's kan uploaden komen we al HEEEEEL eind!
Beetje jammer. Ik dacht dat de advertentie morgen wel in het Juttertje zou staan. Dit is wel érg laat, zelfs voor Hollandivani
heeyy had een vraag over hollandivani ik moet namelijk tot 7 uur in de ochtend werken ben van plan daarna direct door te gaan naar hollandivani dus ben ik daar rond 8 uur 9 uur maar hebben ze dan nog wel de potten/cakes voor die zeer goedkope goedkope prijsen?? of is het dan niet meer. de moeite waard hoop wat van jullie te horen[/
Gewoon achteraan aansluiten in de rij. Warm aankleden en lol maken.
Het is wel de moeite waard.
Je ken heel leuk lijsjes gaan maken, maar dat heeft geen zin. Wat geen naam heeft in de folder zullen ze daar ook niet hebben, zijn allemaal lokkers. Net als de kleine artikelen, die hebben ze op uizondering van Kanonslagen ook allemaal niet. Ze hebben rond de 6 pakketten, 4 pijlenpaketten, 12 losse cakes en 2 verschillende matten. Heel klein assortiment dus, maar wel erg lage prijzen. Maar wat in de folder staat is natuurlijk om te lokken, heb in die 8 jaar dat ik er kom nog nooit veranderingen hierin gezien ondanks dat ze elke keer wel van importeurs zijn veranderd.