Hollandivani

Prijzen gestegen!? En ze komen in de buurt van de normale winkels? Dit slaat nergens op, aangezien alle potten gemiddeld minstens 50% goedkoper zijn dan elders ;) Ik haal sowieso een 100.000 klapper, nu hoef ik die 150.000 al helemaal niet meer.
De prijzen van verschillende potten zullen heus wel gestegen zijn, maar om nou te zeggen dat ze in de buurt van de 'normale winkelprijzen' zijn gekomen, is een beetje erg overdreven.

Prijzen gestegen!? En ze komen in de buurt van de normale winkels? Dit slaat nergens op, aangezien alle potten gemiddeld minstens 50% goedkoper zijn dan elders ;) Ik haal sowieso een 100.000 klapper, nu hoef ik die 150.000 al helemaal niet meer.
De prijzen van verschillende potten zullen heus wel gestegen zijn, maar om nou te zeggen dat ze in de buurt van de 'normale winkelprijzen' zijn gekomen, is een beetje erg overdreven.

je moet gewoon vragen om een 150.000 klapper en de verpakking gelijk openen!
aangeven dat je een vermelding hebt, en dan zeggen dat er overal 100.000 klapper staat waarscheinelijk laten ze je dan 25.- betalen voor de 150.000 klapper of tewel 100k

Toevallig reed ik vandaag langs Beverwijk(zwarte markt) zag al borden met korting etc etc. Ik naar toe rijden auto geparkeerd en ging achter in de rij staan. wachttijd was erg lang vond ik maar ja stond al in de rij en een Turkse vrouwtje verkocht koffie, ik wist helemaal niet wat zij verkochten even meegekeken met iemand die een krantenknipsel had meegenomen.

na 2 uur ongeveer was ik binnen en zag dat ze wil lekker cheap waren, slof rotjes voor €0.25 zelfde voor de jumping jacks en ander klein spul was ook niet echt duur. Merkte wel dat veel mensen black box pakketten kochten die waren lekker geprijsd ook.

ik zelf heb gekocht daar

2x crusader 2 pijlen €19.95 p/s
1x lucky stars Agaat €39.95
1x lucky stars Granaat € 34.95

hopelijk is het vanavond niet zo druk in steenbergen.

Beste Mensen,

Ik was vandaag om kwart voor 6 bij Hollandivani.
En heb ongeveer 2 uurtjes moeten wachten.
Het was onwijs gezellig met de mensen om mij heen.
Dus de tijd ging eigenlijk best snel!

Het assortiment is zeer redelijk! En wat ze hebben is echt wel goedkoper als bij andere dealers.

Ik heb zelf de pro box 4 gekocht
Pijlen pakket van 10,00
En een mooie pot.

Ik ben zelf goedkoper uit als afgelopen jaren.

ik was rond half 5 ook is een keer gegaan!
en ik was vebaast! nog geen 20 minutjes en ik was binnen.
1 maal binnen bleek er heel veel uitverkocht te zijn...

Ik ben toen naar buiten gekomen met:
2x straatgeweld
1x black box 4 en 3
2x lidustar Agaat
3x 150.000 klapper
nog wat andere zooi

ik ga morgen ochtend ook weer is ff wat straatgeweld's halen en nog wat andere zooi

wat ik niet snap... Mensen die soms uren in de rij gaan staan bij hollandivani
voor 5 euro vuurwerk '' 3x meegemaakt'' maar dit is tog zinloos?
Haal dan niks ofzo, of bij een normale dealer dn hoef je niet zolang te wachten XD

ik ga 31 dec. zoiezo nog wel langs bij de broekhoff dealer ''vlakvoor sluitingstijd''
haha jew;el in de crown voor spotprijs haha:P

Uiteindelijk is 't intotaal €145 geworden. Black Box 2 en 3 (€34,99 en €47,50), Crusader 2 (€19,99) en 2 cakes (Xplosion cakes nr 075 (€12,50) en 086 (€29,99)). Ik stond er om 18.00 en stond om 19.00 weer buiten :) Zeer snel dus voor Hollandivani-begrippen, haha.
Heb net ff uitgerekend dat 't elders intotaal rond de €300 zou kosten, dus da's wel mooi meegenomen :)

tja met die 150k maten naaien ze iedereen wel een beetje ja. maar ja 34.99 voor 100k is ook niet duur en black box 4 voor 64.99 is koopje
was er op tijd heb alles wat ik wou en meer volgend jaar weer
p.s 2 lekkere dames

heb ook effe uitgerekend wat ik kwijd was als ik naar vuurwerkland zou gaan
634.50 euro HEB HET NU VOOR 315.00 HELEMAAL TOP

was er om 09;45 vandaag 30-12-2010,
geen rij niks was zo klaar even black box 4 opgehaald voor 65,00
prachtig ben blij dat het zo ook kan....

Ik ga morgen weer tegen een uurtje of: 09.30
Maargoed zal het dan druk zijn..?
Ik dacht eraan om het vandaag af te sluiten met 500.-

Nog iemand uit amsterdam die mee moet..?

Ben van plan om vandaag tegen sluitingstijd nog 1x te gaan. Gisteren (29e) hadden ze de supermortieren (3 voor €5) niet meer, dus hopelijk deze keer wel. En sowieso ook kijken voor een pijlenpakketje. Zit ik bij elkaar net onder de €200. Vind ik toch wel netjes.

ik had die black box gekocht wat een bagger, een wijze les ik betaal liever meer dat ik kan zien wat ik koop dan deze uitverkoop en mega korting terwijl je niet ziet wat je koopt.

weco-Germany ik ben nu toch wel heel erg benieuwd naar de foto's van jou collectie,of is de telefoon weer gevallen?

iemand al wat meer info over hollandivani van dit jaar?

gr,

Zoals elk jaar komt er pas heel laat in het jaar informatie vanuit deze winkel. Contact opnemen heeft meestal geen zin. Halverwege december komt er vast weer een krantenartikel te staan die 99% lijkt op die van vorig jaar.

Back
Bovenaan