Hollandivani

Hopen maar dat ze er deze keer wél 1 hebben, een 100.000 klapper. Blijf 't mooie dingen vinden, en die 25€ is natuurlijk ook niks.

Folder van dit jaar
Hollandivani_2010_2.pdf

Laatst bewerkt:
volgens mij hebben ze wel 100.000 klappers maar niet meer om 18 uur mag je van alle afgeprijsde art .maar twee pp afnemen ?

Er word meerdere keren per dag (om 't uur ofzo) bijgevuld, dus waarom 18.00 niet meer? Slaat natuurlijk nergens op ;)

Er word meerdere keren per dag (om 't uur ofzo) bijgevuld, dus waarom 18.00 niet meer? Slaat natuurlijk nergens op ;)

Dat heb ik hierboven ook aangégeven!
Omdat het dan een stuk rustiger is!
Maar ze hebben ieder uur een nieuwe levering!

Ten slotte mag je van astronauten babypijlen etc. zoiezo max 2 per persoon meenemen

en op 31 dec. tegen 4 uur ofzo, is alles nog goedkoper aangezien ze van alles af willen

Als je daar nog afgeprijsde artikelen willen hebben, zit je tegen gratis aan :P
Ik ga toch maar gewoon woensdag 18.00. Moet 't optijd in huis hebben!

Nou 'k ben aan het voorbereiden om daar strax heen te gaan...
uurtje of 02.00 ?
en ik ga ook nog tegen een uurtje of 09.00
en nog wat keertjes in de middag en waarscheinelijk ook nog in de avond

en morgen nog 3x keer en 31e vlak voor sluitingstijd(A)

Je kan ook tevaak gaan, hè ;-) Voor hoeveel was je nou van plan om te gaan halen intotaal?
Ik kom zelf nu uit op €140.

Ik was van plan om de 30ste te gaan. Een verzoek aan de mensen die er morgen zullen zijn....kunnen jullie foto's maken? ik wil namelijk de video's van de producten zien voordat ik er heen ga....alvast bedankt en veel plezier morgen!

Je kan ook tevaak gaan, hè ;-) Voor hoeveel was je nou van plan om te gaan halen intotaal?
Ik kom zelf nu uit op €140.

Naja meestal haal ik tog wel rond de 3000 euro aan legaal vuurwerk bij Hollandivani, en rond de 2000 aan illegaal ''sierblokken nitraten etc.''

omgereken maandelijks 1 / 8 e deel van mijn salaris hahaha.

Laatst bewerkt:
Heb helaas geen fotos kunnen maken (telefoon deed raar :( ).. maar drukte viel dit jaar eigenlijk wel mee. Kwas om half 7 alweer de deur uit. Prijzen zijn ook gestegen dit jaar van de potten.. niet echt spot goedkoop meer te noemen. Komt al aardig in de buurt van de normale winkels.

1 mededeling
Let op! Bij aankoop van een 150.000 klapper krijg je een 100.000 klapper!!!
Let maar goed op, op de doos waar normaal gesproken de aantalheid kwa klapper staat hebben ze eruit gescheurd... en op de eindbom staat 100.000 klapper dus laat je niet naaien zoals wat er net bij mij is gebeurt!

Hun natuurlijk weer 30.- winst maar daar ga ik wel snel wat aan doen als ik er zo weer heen ga!

goede service na een telefoontje!
mocht voor 50.- uitzoek door de ''zogenaamde fabrieksfout''

het lijkt mij dat als het een fabrieksfout is, ''wat kan gebeuren natuurlijk'' dat er geen stukken uit de doos gescheurd worden...

Laatst bewerkt:
toen ik in de rij stond had ik nog een kotsende jongen naast me ''vast van de spanning''

de prijzen zijn tenslotte wel enorm gestegen vindt ik personelijk!
Gewoon zelf een kijkje nemen

Ik was van plan om morgen te gaan...zal daarvoor nog een aantal filmpjes proberen te zoeken van de cafferata potten. welke potten zijn voor jullie uitschieters...dingen die je zeker MOET hebben?
Ben benieuwd!

Back
Bovenaan