Hollandivani

opzich wel jammer dat je daar niet van te voren kunt bestellen ofzo en dat ze war meer duidelijkheid hebben over de producten die ze verkopen, en dat de folders zolaat in het jaar uitkomen...

ps. ff buiten alles om, ik heb begrepen dat de advertentie vanaf 21 december weer in de krant en online staat.
Een beetje aan de late kant maargoed...

Dat is altijd al zo geweest met Hollandivani. Anderhalve week van te voren komt er een pagina in het Kennermertje.

geprobeerd via de online folder van 2009 de link aan te passen. 2010 ging prima. 2011 daarentegen niet. helaas

Maar wat denk ik het belangrijkste is: Mensen die er geweest zijn: hoe is de kwaliteit van het vuurwerk?

Ik woon zelf in Beverwijk maar heb nog niet de neiging om te gaan.

Kan iemand iets vertellen over welke merken ze doorgaans verkopen?
Verkopen ze toevallig ook nog pakketjes ouderwetse chinese meuk?

Laatst bewerkt:
heeyy had een vraag over hollandivani ik moet namelijk tot 7 uur in de ochtend werken ben van plan daarna direct door te gaan naar hollandivani dus ben ik daar rond 8 uur 9 uur maar hebben ze dan nog wel de potten/cakes voor die zeer goedkope goedkope prijsen?? of is het dan niet meer. de moeite waard hoop wat van jullie te horen :)

heeyy had een vraag over hollandivani ik moet namelijk tot 7 uur in de ochtend werken ben van plan daarna direct door te gaan naar hollandivani dus ben ik daar rond 8 uur 9 uur maar hebben ze dan nog wel de potten/cakes voor die zeer goedkope goedkope prijsen?? of is het dan niet meer. de moeite waard hoop wat van jullie te horen :)[/

Gewoon achteraan aansluiten in de rij. Warm aankleden en lol maken.

Het is wel de moeite waard.

Broekhoff, Cafferata en Vuurwerktotaal, wat een rommeltje daar met hun assortimenten, vorig jaar was het Brave en Wichers... :p Wel tof, Chrystal box voor 100 euro!

Je ken heel leuk lijsjes gaan maken, maar dat heeft geen zin. Wat geen naam heeft in de folder zullen ze daar ook niet hebben, zijn allemaal lokkers. Net als de kleine artikelen, die hebben ze op uizondering van Kanonslagen ook allemaal niet. Ze hebben rond de 6 pakketten, 4 pijlenpaketten, 12 losse cakes en 2 verschillende matten. Heel klein assortiment dus, maar wel erg lage prijzen. Maar wat in de folder staat is natuurlijk om te lokken, heb in die 8 jaar dat ik er kom nog nooit veranderingen hierin gezien ondanks dat ze elke keer wel van importeurs zijn veranderd.

Je ken heel leuk lijsjes gaan maken, maar dat heeft geen zin. Wat geen naam heeft in de folder zullen ze daar ook niet hebben, zijn allemaal lokkers. Net als de kleine artikelen, die hebben ze op uizondering van Kanonslagen ook allemaal niet. Ze hebben rond de 6 pakketten, 4 pijlenpaketten, 12 losse cakes en 2 verschillende matten. Heel klein assortiment dus, maar wel erg lage prijzen. Maar wat in de folder staat is natuurlijk om te lokken, heb in die 8 jaar dat ik er kom nog nooit veranderingen hierin gezien ondanks dat ze elke keer wel van importeurs zijn veranderd.

Dus er bestaat een kans dat de Chrystal box ook een lokkertje is?????

Nee daarvan zullen ze die wel gewoon hebben anders adverteren ze er niet mee met zo'n afbeelding en met de tekst ernaast waarin hij ook gewoon beschreven wordt.

Back
Bovenaan