Hollandivani

Haha nee dat weet je daar pas, je ken nu niet zien welke producten dat zijn. Ze weten het wel leuk te omschrijven met flowerbeds en cakes, maar dat komt practisch op het zelfde neer.

Ja, ik was er net en heb ze meegekregen. Zijn wel leuke dingen heb er l 1 afgestoken :)

Whahaha jij wel..
Deze loods is alleen de laatste 3 dagen van het jaar ingericht, en daarvoor niet.. Containers zijn er ook nog niet...:wink:

Vandaag de advertentie zien staan in het Krantje, het is dezelfde als van de link die Ruben postte. Mij zal je er niet zien, ben al dik over mijn budget heen en ga dit jaar even een beetje uitslapen :p

Ik denk dat het risico is om niet te bestellen is dat hier gewoon alles op is (qua rotjes, en grondbloemen, kaarsen enzo). Dus ik ga gewoon bestellen, maar heel misschien dat ik even langsrij, mja 1 euro voor rotjes grondbloemen is natuurlijk ook geen geld. En heb 25 mortiertjes van weco voor 12,50 euro, zit tenminste een boeket bij :P

Nou heb het krantje voor me liggen en er is geen chocolade van te maken. Kan iemand mij vertellen of ze ook elk jaar pakketjes chinese meuk (je weet wel cheerfullness, green bamboo, big snow, clowd dragon niveau) hebben?

Ik checkte de gister de advertentie in de Kennemer en zie dat ze dit jaar 'vlinderbommen' verkopen, 48 stuks in een doos. Natuurlijk geen prijs bij vermeld... Check hier de de advertentie: http://hollandivani.nl/PDF/Hollandivani_2011.pdf. In 't midden, in het rode vlak en in 't rood staat: "NIEUW: BLACK SPANISH CRACKER. EXTREME VLINDERBOM 48 STUKS IN DOOS"

Aha...

Ah, ik zie 't. Gewoon weer een gevalletje 'in de advertentie zetten dat het iets beters is dan het werkelijk is'.

Whahaha jij wel..
Deze loods is alleen de laatste 3 dagen van het jaar ingericht, en daarvoor niet.. Containers zijn er ook nog niet...:wink:

Vandaag de advertentie zien staan in het Krantje, het is dezelfde als van de link die Ruben postte. Mij zal je er niet zien, ben al dik over mijn budget heen en ga dit jaar even een beetje uitslapen :p

Was gewoon als sarcasme bedoelt naar die kerel. Wij weten net zoveel als hij hierover.

je dacht toch niet dat dit product echt gelijkwaardig was met de Belgische vlinderbommen hoop ik:rolleyes:

Ik begrijp dat ze niet opeens illegaal spul in hun assortiment hebben zitten. Het ging me meer om het gebruik van dat 'extreme vlinderbom'. Nu heeft iedereen dat 'OP=OP', 'De euro is al duur genoeg' gedoe wel weer door. Het niet, of eigenlijk gewoon nooit, op voorraad hebben van bijna al die 25 cent producten is al raar genoeg. Ik weet dat ze als 'lokkertjes' worden gebruikt, maar heb ze dan tenminste op voorraad.

Dat is dan ook m'n enige aanmerking op Hollandivani. Voor de rest gewoon een geweldige vuurwerkwinkel.

Back
Bovenaan