Hoeveel geld vuurwerk 2009\2010

Dat ligt aan de actie's van Zena maar dat zal zo'n €200,00 worden.
En in Nederland moet ik dan nog maar 1 slof rotjes,1 slof baby pijltjes
1 pakket Rocket Boom en Fire dus € 20,00

zelf rond de 600 euro , maar mischien krijg ik vrienden op bezoek en die hebben ook altijd wel 'n belachelijk hoog vuurwerk budget :rolleyes::D .
we gaan het zien , over 'n paar maandjes .

Dit jaar wordt een speciaal jaar voor me.

Tijdens de Millennium wisseling van 99/00 stond ik buiten als klein manneke van 9 met een zogenaamd meter pakket en daar deed de helft er niet van.
Dat was dus janken.

Nu ga ik deze decennia inluiden met vele 500 grammers en vele andere sierpotten. Ik neem dus een soort revenge van 10 jaar geleden:p
Aangezien ik een aantal potten van Bonfireworks, Royal Fireworks, Wolff, Original en Brave & Wichers wil gaan proberen, zullen de kosten flink hoog oplopen. Maar het is tot slot mijn geld en ik spendeer verder niet zoveel geld aan andere hobby's.
Zolang ik er plezier aan heb, is alles best.:)

Door er iets speciaals van te maken (hou het ook eenmalig, anders blijft er weinig speciaals meer aan over), maakt het de beleving extra bijzonder. Heb mij ook 1 keer helemaal laten gaan qua budget (zonder speciale reden) en denk er nog steeds aan terug.

Heb al erg veel geld uit gegeven deze zomer, aan een andere hobby, en volgend jaar wordt een duur jaar, dus ik verwacht zelf ook niet meer dan €200 uit te geven.

Ik vind dit een beetje een opscheptopic, haha. Waarschijnlijk wordt het niet zo veel, denk ongeveer 500 euro, je zal denken: dat is toch veel (ik ben 14 jaar). Maar dat vind ik niet, je kan niet alle aanraders kopen: dus niet zeg maar en de Sniper, en de Panter, en de New York, en de Super 500, ik zal ook keuzes moeten maken. Dat vind ik erg jammer, aangezien ik dan dingen van mijn lijstje moet schrappen:(.

Laatst bewerkt:
het was vorig jaar 1600(met z n 3en dan doen we elk jaar).
ik denk dat we er dit jaar overheen gaan maar omdat mijn werk niet zo lekker loopt moet ik even pas op de plaats maken en uitkijken want de huur moet gewoon betaald worden helaas.

Jaaah tog in een ander topic had je het nog over 10.000

het was vorig jaar 1600(met z n 3en dan doen we elk jaar).
ik denk dat we er dit jaar overheen gaan maar omdat mijn werk niet zo lekker loopt moet ik even pas op de plaats maken en uitkijken want de huur moet gewoon betaald worden helaas.

Natuurlijk is plezier het belangrijkste. Zelf geef ik rond de 250 euro uit, mijn broertje rond de 50 en mijn vader nog wat, zal wel iets van 100-150 euro zijn. Ik heb dit jaar niks uitgegeven, alles voor vuurwerk :P.

word een stuk minder dit jaar bij mij.
Heb er voor gekozen om 100% voor mijn bmx te gaan.
Moet toch keuzes maken jammer genoeg. :rolleyes:

Weet natuurlijk nog niet precies wat ik overhoudt dit jaar..
En weet nog niet precies hoeveel de personeelskorting dit jaar bedraagt, en wat de prijzen zullen worden.
Maar ik denk dat ook dit jaar mijn budget weer ergens tussen de 600 en 700euro zal bungelen.

Ik weet het nog niet, binnekort eerst maar eens naar Zena. Dan maar eens kijken hoeveel geld ik dan nog bijmekaar kan krijgen.

Ik mag van mijn moeder niet meer dan 50 euro, maar ik ga dat nog zeker proberen op te rekken. En nu ik net voor oud en nieuw 16 ben zullen ze ook niet meer alles hoeven te weten wat ik koop:p. Al met al denk ik dat mijn besteding tussen de 70 en 150 euro zal liggen (alleen maar legaal!).

Laatst bewerkt:
Ik heb al 300 uitgegeven aan vuurwerk en wss komt er nog 2x ong. 100 euro uit baarle bij en dan kijken wat ik overhoud voor nederlands. Op zich niet slecht voor iemand van 15:)

Ik mag van mijn moeder niet meer dan 50 euro, maar ik ga dat nog zeker proberen op te rekken. En nu ik net voor oud en nieuw 16 ben zullen ze ook niet meer alles hoeven te weten wat ik koop:p. Al met al denk ik dat mijn besteding tussen de 70 en 150 euro zal liggen (alleen maar legaal!).

Ik mocht maar 60 euro weg stoken. maar ik weet het het voelt gewoon bagger :frusty: en ik ga het ook nog proberen op te rekken naar 90 of 100. (ik ben 14 dus ik ben al blij met 80) En als ik bij me moeder kom en zeg dat ik ook illegaal wil kopen kan ik het schudden.:bye:

Back
Bovenaan