Hoeveel geld vuurwerk 2009\2010

Zoals ik het nu zie, gaat het erg tegenvallen dit jaar. Ik kom uit op zo'n 300 á 400 euro.

Het is meer de verslaving van het kopen, waar ik me mee bezig houd. Ik weet zeker als ik voor 300 euro voor ga kopen, dat ik even veel lol zou hebben als dat ik voor 500 zou gaan kopen.

Uiteindelijk krijg ik het toch niet op:)

Ik hoop dat de nieuwe producten van Lesli wat zijn, ik ben toch wel van plan een paar '500 grammers' te halen.

Zoals ik het nu zie, gaat het erg tegenvallen dit jaar. Ik kom uit op zo'n 300 á 400 euro.

Het is meer de verslaving van het kopen, waar ik me mee bezig houd. Ik weet zeker als ik voor 300 euro voor ga kopen, dat ik even veel lol zou hebben als dat ik voor 500 zou gaan kopen.

Uiteindelijk krijg ik het toch niet op:)

Ik hoop dat de nieuwe producten van Lesli wat zijn, ik ben toch wel van plan een paar '500 grammers' te halen.

lesli films staan online

ik denk dit jaar iets van tussen de 1700 en 2000 euro.

ik had vorig jaar voor 1700 euro,en dat was ook het budget wat ik wilde hanteren.
maar dit jaar neem ik wat extra,s(kleine sierpakketjes) voor het geval groenslinks zijn zin krijgt.

Laatst bewerkt:
Zeikerd.

Het is meer dan de helft van m'n maandloon. Mijn computer kostte incl. breedbeeldscherm €550 en daar doe ik jaaaaaren mee ipv dat het in een uurtje wegknalt.

Ik heb meer leuke dagen in het jaar voor minder geld. Dit is verreweg de duurste, en een van de allerleukste (zijn er dus meer, zeker). Mijn leven is daarbuiten ook leuk.

Meningen zijn meningen. Zeker over geld. Dus als je rijk bent en €500 peanuts vindt: voel je gezegend; het merendeel van de wereld heeft nooit zoveel geld bij elkaar gezien of in handen gehad, laat staan relatief zinloos uitgegeven.

het meerendeel van de wereld betaald dan ook niet mer euro's :wink::D

Door mijn aankoop deze van o.a. een MACBOOK PRO en het bij leggen voor een neiwue Mobiel, Gaat het spannend worden hoeveel ik dit jaar ga uit geven. Zal iets tegen de 300 a 400 hoogstens zijn. Iig niet meer zoals afgelopen 2 jaar toen lag mijn warde een ruim stuk hoger, maar het is toch crisis ;)

als je alleen al uitgaat dat je met 100 euro een shitload aan rotjes,pijltjes en sierpotjes(uit die goedkope pakketjes) kan kopen dan is 100 euro echt zo gek nog niet hoor.
je word vanzelf ouder en dan krijg je vanzelf meer te besteden. ik had toen ik 16 was ook niet meer te besteden van 220 gulden hoor.:D ik vermaakte me perfect.:D

ik zie bedragen staan waar ik echt jaloers van wordt. ik moet een gezin onderhouden en hebt altijd een vast bedrag van rond de 500euro. ga ik daar ver boven dan staan denk ik mijn koffers de volgende dag buiten .

Het gaat er niet om hoeveel je eraan uit geeft, het gaat erom of je lol in het afsteken hebt. Jammer genoeg word dat met het jaar minder bij mij, de lol met het afsteken. En daarom moet ik elk jaar meer kopen. Mensen die dit herkennen?

Het gaat er niet om hoeveel je eraan uit geeft, het gaat erom of je lol in het afsteken hebt. Jammer genoeg word dat met het jaar minder bij mij, de lol met het afsteken. En daarom moet ik elk jaar meer kopen. Mensen die dit herkennen?

nee ik snap het ook niet goed.
als je afsteken steeds minder leuk vind waarom moet je dan elk jaar meer kopen
dan moet je ook toch meer afsteken?? en dat vind je steeds minder leuk, volgens mij raak je dan toch in een vicieuze cirkel terecht:bonk:

hij bedoelt denk ik dat hij vroeger een top oud en nieuw had met een paar fontijntjes, rotjes, babypijltjes en tolletjes. Maar tegenwoordig heeft hij nog geen eens zoveel plezier met 500 grams en matten enz enz.
iedereen snapt het wel.

Najah zowieso alles in me spaarpotje lol op dit moment is dat 150 euro dan wat geld van me moeder aftroggelen waarschijn 50 tot 100 (bedankt mam!) en dan geld van me vader ook zoiets (thanks dad!) en waarschijnlijk haal ik geld van me bank of voor meer vuurwerk vorig jaar was het ongeveer 350 van mij en hun geld

hij bedoelt denk ik dat hij vroeger een top oud en nieuw had met een paar fontijntjes, rotjes, babypijltjes en tolletjes. Maar tegenwoordig heeft hij nog geen eens zoveel plezier met 500 grams en matten enz enz.
iedereen snapt het wel.

ooohww op die fiets.
dan begrijp ik wat ie bedoeld.
ikzelf ben nog steeds dat kind van vroeger allen ik heb tegenwoordig wat meer
maar ik ben nog steeds dat kind, dus ik hoop dat nooit kwijt te raken.:)

Nog niet veel zeker, aangezien ik 3 familieleden (ouders + zusje) heb, die zeg maar graag tegenwerken (ouders = mag niet, zusje = ook willen hebben). Maar als ik me koop verslaving in de hand weet te houden heb ik tot nu toe rond de 110 euro om te besteden, cash. Eventueel kan ik, als mijn balans klopt, rond de 50 tot 100 euro van me bank extra afhalen, maar hier zullen me ouders vast tegen op zijn en die sites voor de vuurwerk winkels in mijn regio accepteren geen paypal :URG:

Dus! Conclusie! Tot en met December is dit het bedrag dat ik kan besteden!

Zeker: € 100 (Cash, wil namelijk wel wat bewaren xD)
Onzeker: € 75 (Bank, ouders gezeik!)
Dus totaal € 175 dat ik wil besteden. Aan Wolff Vuurwerk minstens 100 euro's:)

volgende week krijg ik me nieuwe Samsung LED TV en 5.1 home cinema set binnen. Tegen oud en nieuwe zal ik wel weer rond de 4000 euro gespaard hebben. Schat dat ik rond de 1500 euro aan vuurwerk uitgeef. Maar dat zien we dan wel weer.

O wat is het toch heerlijk om als 18-jarige een goedbetaalde baan te hebben, en thuis te wonen voor een x-bedrag per maand :bye:

Ps. Ik doe alleen aan legaal vuurwerk. de meeste denken dat je zo'n bedrag alleen kunt uitgeven als je illegaal vuurwerk hebt.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan