Hoe ziet jouw kerstpakket er uit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisteren werden ze alweer uitgedeeld aan de aanwezigen, lekker traditionele inhoud. Heb hem thuis even in een doos ingepakt, want de dames in huis vinden het zo leuk om op kerstavond zo een pakket uit te pakken.

PXL_20201211_093825385.jpg

Hier nog niets gehoord over een kerstpakket. Wel afgelopen week te horen gekregen dat de 1000euro zorgbonus bij de komende salaris storting zit, dat is ook al een top cadeau uiteraard.

Het lijkt wel of het kerstpakket ieder jaar verder weer een beetje gekrompen is. Maar ja een gegeven paard.:D

Een bon voor een bon of 50€ uitzoeken uit spullen die je niet nodig hebt, of in tweevoud met die 2e bon zou kunnen kopen. Snapte:wink:

Maar ja een gegeven paard.:D

Geen last van, want de NS geeft ons dit jaar helemaal nada. En dat terwijl wij nog zo geroemd werden tijdens de eerste coronagolf, omdat wij bij de urgente beroepen zaten. Die 4 maanden hebben wij geen verlof kunnen nemen, aangezien er ook zieken waren etc. Echt een warme dankbaarheid he.. pffff

Via de bieb, ik doe daar vrijwilligers werk, 8 maal de Donald Duck.
Kon ik zelf uitkiezen.

Via de Hypofyse stichting, ik zit in de redactie van het magazine van de hypofyse stichting, een bol.com van 30 euro.

Ondanks dat het vrijwilligerswerk is, vind ik het leuke kerstpakketten.

Geen last van, want de NS geeft ons dit jaar helemaal nada. En dat terwijl wij nog zo geroemd werden tijdens de eerste coronagolf, omdat wij bij de urgente beroepen zaten. Die 4 maanden hebben wij geen verlof kunnen nemen, aangezien er ook zieken waren etc. Echt een warme dankbaarheid he.. pffff

Schandalig.:bonk:

Een Rib-eye van 3 kilo, plus een vvv bon van €50,-.
Leuke is dan wel dat ik en me ouwe heer bij hetzelfde bedrijf werken dus we zon 6 kilo aan vlees hebben. :tongue2:

Geen pakketten hier. Zelf een cadeau zoeken a €100,-. Prima geregeld mij betreft. Wilde eerst een nieuwe powersupply regelen omdat ik mijn oog heb op een nieuwe videokaart maar toch besloten op een airfryer zodat het vrouwtje ook weer blij is :)

We mochten zelf wat uitzoeken op een website met spul. Eerlijk is eerlijk, er was keuze genoeg.
Heb 2 theeglazen voor moeder de vrouw, en een oplader voor de ps4 controllers voor de kids. Wat nog over was aan “punten” naar het goede doel gedaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan