Hoe ziet jouw kerstpakket er uit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik hoorde van de secretaresse dat wij ook wat zouden krijgen, maar mijn pakket is kwijt geraakt bij de post. (geen grap)

Afgelopen weekend onze kerstpakketten opgehaald én uitgedeeld aan het personeel. Omdat in ons huishouden twee mensen werkzaam zijn binnen het bedrijf, ook maar een kerstpakket thuis gehouden. Dit keer gekozen voor een wat groter pakket gezien de omstandigheden dit jaar. Gekozen voor een mooie ''retro look'' krat met kerstboodschap, gevuld met streekproducten uit de landwinkel in de buurt. Wat opgefleurd met wat decoratie. Hopelijk waardeert het personeel ze ook :D

Kerstpakket 2.jpg

Kerstpakket 3.jpg

Kerstpakket 4.jpg

Hier een mooie videoboodschap over de drukte binnen onze zorgvoorziening door de aanpassing en toeloop van mensen in verband met corona en een mooie cadeaubon t.w.v. €100. Heb gekozen om deze in te wisselen voor een bon van Coolblue zodat ik dit geld nu kan bijleggen om een mini vaatwasser te kopen voor de studio. Mijn vriendin en ik worden namelijk gek van alle afwas! :bonk:

Hier een mooie videoboodschap over de drukte binnen onze zorgvoorziening door de aanpassing en toeloop van mensen in verband met corona en een mooie cadeaubon t.w.v. €100. Heb gekozen om deze in te wisselen voor een bon van Coolblue zodat ik dit geld nu kan bijleggen om een mini vaatwasser te kopen voor de studio. Mijn vriendin en ik worden namelijk gek van alle afwas! :bonk:

Beste investering die je kan doen wat betreft huishoudelijke apparatuur!

Dit jaar hebben wij een reiskoffer (handbageformaat) gekregen gevuld met diverse artikelen. Van etenswaren tot een powerbank en natuurlijke wijn en speciaalbier. Moet zeggen dat ik dit een van de betere kerstpakketten vind die ik heb gekregen de afgelopen jaren. Zeker omdat ik redelijk vaak reis is dit ook echt iets waar je wat aan hebt!

Gister dan eindelijk ontvangen. Het is een bon geworden die we op een site kunne verzilveren twv 35 euro. Dikke prima, wordt gewaardeerd hier.

Werkt er 1 vuurwerk liefhebber bij de NS?
Ik zou graag het sokken kerstpakket van je over willen nemen.
Dus werk je bij de NS of ken je iemand die bij de NS werkt en je wilt van je NS sokken af, stuur mij een pm.

Ik kreeg een wijncooler twv 130 euro met daarin een fles champagne en luxe worst, nootjes, etc. Normaal krijgen wij nooit wat met kerst, was erg verbaasd.

Werkt er 1 vuurwerk liefhebber bij de NS?
Ik zou graag het sokken kerstpakket van je over willen nemen.
Dus werk je bij de NS of ken je iemand die bij de NS werkt en je wilt van je NS sokken af, stuur mij een pm.

Ik heb zowel de sokken als de Merci nog niet ontvangen en mocht ik het krijgen ( nu al te laat loll ), dan veeg ik met die sok mijn kont af en stuur hem retour afzender :mad:

Ik heb zowel de sokken als de Merci nog niet ontvangen en mocht ik het krijgen ( nu al te laat loll ), dan veeg ik met die sok mijn kont af en stuur hem retour afzender :mad:

Stuur even een pm.
Voor een fles van 0,75 liter speciaal bier wil ik die sokken wel.
Wel schoon aub!

Heb uiteindelijk al mijn werknemers 100 euro cash in het handje gegeven en een pakket met wijn en tapas. Viel goed in de smaak! Zij blij ik blij

Hier is mijn kerstpakket verdwenen bij de post. Iedereen heeft hem rond 12 december al gehad, maar mijn brievenbus is leeg. :sad:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan