Hoe stookt jouw straat ?

Normaal is er blok met veelal ouderen waar ik tegenaan kijk en onze rechterburen zijn dit jaar ook thuis met vuurwerk en een feest en dit jaar probeer ik oudjaar ook weer bij ons thuis te vieren om samen eens goed te stoken :)......

We zijn verhuisd dit jaar, dus ik ben heel erg benieuwd. Weet nog niet zeker of we het thuis vieren. Hoop in ieder geval dat ze er een feest van gaan maken!

in mijn eigen straat steekt eigenlijk niemand vuurwerk af ,dat is de reden dat ik de laatste jaren het ook elders met en bij vrienden vier, was overigens wel benieuwd geweest naar de reacties in de straat met 2500 euro aan vuurwerk en het 1e afsteekverbod in utrecht maar toch maar niet gedaan ,in de wijk wordt best nog wel aardig gestookt en mitchell van pyroteam utrecht geeft hier voor de buurt altijd een mooi showtje waar ook wel veel publiek op afkomt ,en hij maakt ook wel wat video's los daarvan waar je toch wel ziet dat er redelijk gestookt wordt met ook leuk spul ,weinig cobra klappen in dit deel van de wijk dus dat scheelt ook .

dit jaar wel voorgenomen om het wel weer eens thuis te vieren ,maar woon in een smal straatje dus even afwachten of ik wel genoeg veilige ruimte heb om alles wat nu in bestelling staat af te kunnen steken ,ben benieuwd :d :d ;);)

Afgelopen jaar voor het eerst in de nieuwe wijk. Helaas gebeurd hier vrij weinig. De buurt vond het wel leuk gelukkig.

“Wrange” was wel dat ik het helemaal los hoorde gaan in de wijk waar ik hiervoor woonde. Door een bospassage was er alleen niks van te zien.

Dag en nacht verschil qua wijk.

Zal dit jaar niet anders zijn..

Mijn straat stookte er één ander persoon een paar compounds en dat was het. Straten om me heen gingen wel helemaal los met grote groepen mensen die de hele avond en nacht doorstookten, en dat ondanks dat wij een vuurwerkverbod in de stad hebben.

bijna niemand in de hele straat van mijn ouders misschien 3 nadeel heb van die zeikende buren. vorig jaar was ik zelf ergens anders had toch paar dingen voor mijn vader gekocht dat werd niet in dank afgenomen 🤣 :bonk:

Ik stook altijd in een buurt met veel gezinnen dus over het algemeen gaat het altijd wel los in de straat. Moet wel zeggen dat zeker de laatste jaren veel mensen de avond binnen blijven en pas na 0:00 gaan stoken.

ik merkte wel bij mijn vriendin dat sommige dachten dat mijn spul illegaal was maar ja kwam ook dat iedereen Duitse supermarkt vuurwerk aan het afsteken was

ik merkte wel bij mijn vriendin dat sommige dachten dat mijn spul illegaal was maar ja kwam ook dat iedereen Duitse supermarkt vuurwerk aan het afsteken was
Heel herkenbaar ook. Wordt erg veel Duits spul in mijn dorp afgestoken en mensen denken daarmee soms echt het beste in huis te hebben. Beetje sneu als je dan met dikke 30mm blokken aan komt zetten dus wacht keurig tot de rest een beetje klaar is. :d

Ben eigenlijk op 1 of misschien 2 na de enige hier denk ik. Vroeger bij mijn ouders werd er wel veel gestookt maar dat is ook allang verleden tijd helaas.

Bij mij in de straat stookt zo langzamerhand niemand meer.. Ik weet niet precies hoe dit komt :rolleyes:
Ze staan wel allemaal buiten te kijken.. Ook gezellig!

Bij ons in de wijk gaat er wel echt heel veel de lucht in. Er zijn 5-6 hotspots waar carbid geschoten wordt en je kunt zien dat er groepen zijn die geld bij elkaar leggen. Fantastisch vuurwerk de hele avond! Wij hebben dus wat dat betreft geen klagen!

3e oudjaar in ons huis. Maar we zijn met oud en nieuw nooit thuis. Dus geen idee eigenlijk.

Waar ik wel stook, stookt vrijwel niemand, maar komt de buurt vaak wel uitlopen om te kijken.

Heb wel het gevoel dat het dit jaar in heel NL los zal gaan, in het kader van "de laatste keer".

Wordt weinig afgestoken hier helaas. Buren af en toe een paar potjes. Straat hiernaast vaak een paar simpele compounds, pruttelpotjes en fonteinen. Ach, maak er zelf wel wat moois van ;)

Back
Bovenaan