Hoe stookt jouw straat ?

Hier in de wijk wordt wel het één en ander rond twaalven afgestoken. Op een paar plekken in de vooravond ook al wel af en toe een potje of compound. Het is niet heel veel, maar wel sfeervol. Overdag loopt er ook wel wat jeugd rond. Afgelopen jaar was wel echt een positieve uitzondering. Verderop in de straat had een buurman bezoek. Die hadden wel wat mooi spul meegenomen. En een paar buurjongens verderop in de straat hadden ook een mooi stapeltje bij de Lesli dealer aangeschaft. Zij gaven zelf aan dat ze wel eens tegen mij op wilden boksen. Wat mij betreft mag het dit jaar wel weer zo, want we hebben van 00.00 tot 1.30 aan één stuk door staan afsteken. Stond af en toe met een compound onder de arm te wachten tot ik eindelijk eens kon afsteken.

Overigens vindt de hele straat het hier wel tof dat ik vuurwerk afsteek. Het is dan ook altijd gezellig druk op straat. Die paar buren die er niets mee hebben trekken gewoon de gordijnen dicht en hoor je verder ook niet. Wat dat betreft is het hier nog leven en laten leven.

Back
Bovenaan