Hoe laat sta je op op 31dec?

Hoe laat sta je op op 31dec?

• 5-6 uur

Stemmen: 13 4,7%
  • 6-7 uur

Stemmen: 30 10,8%
  • 7-8 uur

Stemmen: 89 31,9%
  • 8-9 uur

Stemmen: 97 34,8%
  • Paar minuutjes voor 10

Stemmen: 9 3,2%
  • Ik slaap uit, ik zie wel hoe laat ik dan wakker wordt

Stemmen: 41 14,7%

• Totaal stemmers
    279
Heb zelf gestemd op 8/9uur, maar ik word meestal later wakker. Door het slechte slapen slaap ik pas om 5/6uur smorgens en dan wil het nog wel eens zijn dat ik half 10 vanzelf wakker schiet...

Tussen 6 en 7. Moet gewoon gewerkt worden de 31e. Ook geen moeite mee aangezien ik toch geen hele dagen meer met astronauten buiten rond loop.

Rond half 9. Vind het een beetje overdreven om veel eerder uit bed te gaan, als ik geen wekker zet slaap ik sowieso wel door tot half 10 haha :p

Ik sta op zolaat als ik wakker word. Het gebeurt nooit dat dat na 10en is, dus dat komt wel goed. Omdat ik dan al 2 ochtenden heb kunnen uitslapen, sta ik waarschijnlijk om 8u naast m'n bed (als een klein kind nerveus te springen en juichen en als kipzonderkop heenenweerrennen)

8-9 uur.

Zet de wekker om 8 uur, dan druk ik hem nog 1 x uit, dan gaat de wekker om 8.10, dan ga ik er gelijk uit!

om 5 uur opstaan moet me zus om 7 uur op schiphol ophalen en dan als het goed is om 9.45 thuis zijn zodat ik het eerste vuurwerk niet mis

Meestal tussen 07.00 en 08.00 uur. Het ligt er aan hoe mijn zoontje wakker wordt. Na koffie(!) en de normale ochtend rituelen moet het lukken om op tijd buiten te zijn. Ik heb er in ieder geval veel zin in!

5 uur opstaan, kranten lopen en tegelijkertijd wat dingen afsteken (zonder knal anders vind ik zielig voor de luie flikkerz:P) en wakker blijven tot 10 uur, dan de straat opblazen met alles wat ik in huis heb:D

7-8 uur

Douchen, ontbijten, ff snel paar boodschappen doen voor me ma, en dan rustig voor de klok zitten tot het tien uur is. Het lijkt me namelijk *** als je net voor 10 uur wordt opgepakt en dan een straatverbod krijgt :bonk:

Back
Bovenaan