Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Heb zelf gestemd op 8/9uur, maar ik word meestal later wakker. Door het slechte slapen slaap ik pas om 5/6uur smorgens en dan wil het nog wel eens zijn dat ik half 10 vanzelf wakker schiet...
Ik sta op zolaat als ik wakker word. Het gebeurt nooit dat dat na 10en is, dus dat komt wel goed. Omdat ik dan al 2 ochtenden heb kunnen uitslapen, sta ik waarschijnlijk om 8u naast m'n bed (als een klein kind nerveus te springen en juichen en als kipzonderkop heenenweerrennen)
Meestal tussen 07.00 en 08.00 uur. Het ligt er aan hoe mijn zoontje wakker wordt. Na koffie(!) en de normale ochtend rituelen moet het lukken om op tijd buiten te zijn. Ik heb er in ieder geval veel zin in!
5 uur opstaan, kranten lopen en tegelijkertijd wat dingen afsteken (zonder knal anders vind ik zielig voor de luie flikkerz) en wakker blijven tot 10 uur, dan de straat opblazen met alles wat ik in huis heb
Douchen, ontbijten, ff snel paar boodschappen doen voor me ma, en dan rustig voor de klok zitten tot het tien uur is. Het lijkt me namelijk *** als je net voor 10 uur wordt opgepakt en dan een straatverbod krijgt