Hoe laat sta je op op 31dec?

Hoe laat sta je op op 31dec?

• 5-6 uur

Stemmen: 13 4,7%
  • 6-7 uur

Stemmen: 30 10,8%
  • 7-8 uur

Stemmen: 89 31,9%
  • 8-9 uur

Stemmen: 97 34,8%
  • Paar minuutjes voor 10

Stemmen: 9 3,2%
  • Ik slaap uit, ik zie wel hoe laat ik dan wakker wordt

Stemmen: 41 14,7%

• Totaal stemmers
    279
Ik probeer meestal uit te slapen maar daar ben ik zoizo slecht in dus zit ik om n uur of 7 rechtop in mijn bed(geld ook voor de 29ste)

Ik denk ik tussen 6-7 omdat ik gewoon echt niet meer kan slapen daarna.

En dan wordt het nagelbijten..

Tussen 8 en 9, tijd zat. Als je er vroeger uit gaat zit je nog lang te wachten voor 10 uur en als je slaapt gaat de tijd sneller. :D

Ik slaap gewoon uit. Je hoort het vanzelf wel. Loop ik ook niet om 2 uur s' nachts te knikkebollen. Juist dan moet je scherp blijven.

rond 9 uur bij voorkeur.
de avond ervoor op tijd erin of nog wat biertjes drinken, slaappilletje nemen en dan hopen dat ik om 9 uur eruit kan komen. wil nogal lang doorgaan met oud en nieuw hehehe. vorig jaar nieuwjaarsnacht niet geslapen haha.

Het zal wel vroeger worden als wat ik gestemd heb (7-8),meestal lukt het uitslapen niet.
Ligt volgens mij toch wel aan het normale tijdstip wanneer ik eruit moet voor mijn werk 04:00.
Ik ga er van uit dat het vuurwerk er niks mee te doen heeft HEHEHEHEHEHEHEHEH

7-8 , mooie tijd en genoeg tijd om jezelf voor te bereiden. En om mijn ochtendhumeur kwijt te raken, zelfs op de 31e heb ik die.

Ik koos ook voor 7-8, maar ik zet mijn wekker om 9 uur, mocht ik toch nog even blijven liggen ;) al betwijfel ik dat. Aangezien ze bij ons in de straat karbid schieten, ook al erg vroeg

Wat maakt het nou uit of je om 8uur of om 10uur in de ochtend je vuurwerk ga afsteken.
Er is dan toch geen controle.

Wat maakt het nou uit of je om 8uur of om 10uur in de ochtend je vuurwerk ga afsteken.

Waarschijnlijk niet, maar ik probeer me zoveel mogelijk aan de regels te houden. Als je het niet doet hebben de nee-zeggers alleen maar meer ammunitie om vuurwerk mee af te kraken.

Wij als vuurwerkfanaten moeten het wel beter weten, als wij ons aan de regels houden geniet iedereen van de mooiste dag van het jaar. :)

Back
Bovenaan