Hoe laat sta je op op 31dec?

Hoe laat sta je op op 31dec?

• 5-6 uur

Stemmen: 13 4,7%
  • 6-7 uur

Stemmen: 30 10,8%
  • 7-8 uur

Stemmen: 89 31,9%
  • 8-9 uur

Stemmen: 97 34,8%
  • Paar minuutjes voor 10

Stemmen: 9 3,2%
  • Ik slaap uit, ik zie wel hoe laat ik dan wakker wordt

Stemmen: 41 14,7%

• Totaal stemmers
    279
Bij mij ook, half 8 ging het wekkertje.

Straks nog even het 1 en ander klaarzetten en dan mag het wat mij betreft 10 uur worden!

Ik heb niet lekker geslapen, eigenlijk gewoon neit in diepe slaap. voor etenstijd nog maar even een dutje doen dan maar.

Dus bij deze ben ik Gaar opgestaan .pffff als alles maar goed gaat zometeen met vuurwerk afsteken !

Ben ook alweer uurtje wakker, gister toch maar wat biertjes gedronken om in slaap te komen haha....

IEDEREEN EEN HELE FIJNE DAG

Ik heb niet lekker geslapen, eigenlijk gewoon neit in diepe slaap. voor etenstijd nog maar even een dutje doen dan maar.

Dus bij deze ben ik Gaar opgestaan .pffff als alles maar goed gaat zometeen met vuurwerk afsteken !

haha hier het zelfde probleem, ik dacht er geen last van te hebben...maar sinds gister avond dat ik me 10 uur project bij elkaar had gepakt begon het te kriebelen. Maar na een lekker douche ben ik helemaal wakker:D

nog een uurtje !!!

'k sliep wel in, maar was om 3u klaarwakker en dacht er al uit te gaan om een uur of 5 maar werd om half9 opeens weer wakker; toch nog wat slaap gehad :) Nu gauw onder de douche nou de koffie in de mik zit!

Bedoeling was om rond 8 uur wakker te worden,maar dat werd 6:30 jammer genoeg haha
En was in slaap gevallen rond 00:30,korte nacht,maarja dat hoort er nu eenmaal bij !

Iedereen een top dag toegewenst,en houd het a.u.b veilig!!

Ik ben normaal heeeeel vroeg wakker maar door de bieren van vannacht nu pas net wakker. Heel veel plezier allemaal en kijk uit.

gr
Havenmeester

De avond ervoor (dalijk) op stap, en dan de 31e lekker uitslapen. De dag duurt lang genoeg, dan hoef ik mezelf niet extra te pesten door ook nog eens om 8uur op te staan :)

Ben nu net wakker, echt uitslapen is er niet van gekomen helaas. Maarja, we komen de dag wel door (A)

Back
Bovenaan