Hoe haal je je vuurwerk op?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Hoe haal je je vuurwerk op? Met de fiets, lopend, openbaar vervoer, met de auto of met de bedrijfsbus? Met je zoontje, je vader of gewoon alleen? Trek je een trui of vest aan met reclame voor je YouTubekanaal of met een speciale pyro-opdruk of ga liever zo anoniem mogelijk? Draai je onderweg je favoriete pyromuziek of geniet je gewoon van het stille winterse landschap wat aan je voorbij trekt? Kortom: hoe maak jij de rit der ritten?

Vooralsnog met de auto, maar als het zo doorgaat met bestellen dan moet het een bestelbus worden :handsup:

De eerste dag met de auto, want de sales winkels zijn ver van mijn dorp vandaan.
Lekker in mn eentje in de ochtend op pad.
Voorheen liefst zo vroeg mogelijk, maar dan slaap ik volkomen ruk uit angst om mij te verslapen, dus nu rond een uurtje of half 9 bij de winkel staan
De 2e verkoopdag ga ik bij het lokale vuurwerkpunt halen en dat gaat lopend of met de fiets.

Met de auto natuurlijk. Ik zie mij al op een fiets of met het openbaar vervoer gaan. Ik vraag mij af hoe vaak en hoe lang Richardus altijd moet fietsen eer hij alles in huis heeft. :D

Met de auto, en mits lekker rustig weer fiets ik altijd een rondje hier in mijn woonplaats om wat winkels te bekijken.

Met de auto, met de fiets ben ik denk ik langer bezig dan de 72 uur die we hebben haha

Voorheen altijd samen met mijn vrouw het land door, Top 2000 aan, kilometers vreten en de auto volstouwen. Sinds een paar jaar gaat zoonlief mee als we naar Duitsland gaan. Dit jaar wordt dat de enige serieuze rit. We gaan er een gezellige family trip van maken, inclusief schnitzels en bier. Zin om te graaien!

Voorheen altijd samen met mijn vrouw het land door, Top 2000 aan, kilometers vreten en de auto volstouwen. Sinds een paar jaar gaat zoonlief mee als we naar Duitsland gaan. Dit jaar wordt dat de enige serieuze rit. We gaan er een gezellige family trip van maken, inclusief schnitzels en bier. Zin om te graaien!
Wat een ideaal plaatje om van te dromen toch? <3

Lekker met de auto en het maakt me niet zoveel uit waarheen, maar wel de voorkeur voor een sfeervolle winkel. Die dagen vind ik het rijden ook prima, lekker top2000 aan en gaan, vaak gezellig met een bijrijder natuurlijk.

Inderdaad lekker met de auto. Zit die dagen met plezier in de auto. Heerlijk sfeervol met de top2000 op en iemand mee om over vuurwerk te lullen.

Laatst bewerkt:
Heerlijk met de auto, en dit jaar zelfs met mijn nieuwe auto : een SW, dus kan lekker stauwen :)

Met de fiets en de trein :) Het is elk jaar een hele heisa maar ook bere gezellig om samen met mijn zoon te doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan