Hoe haal je je vuurwerk op?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Samen met een vriend en dan in de Zafira de achterbank plat. Past mooi wat in (uiteraard even een kleedje erover).

Vuurwerk haal ik altijd met de auto op. Autorijden vind ik heerlijk om te doen. Genieten van het rijden, muziek aan of gewoon lekker stil genieten van het moment. Gewoon lekker cruisen dus.

Vroeger met het OV, stond je daar met (sport)tassen vol te wachten op de tram of bus... Nu gewoon lekker met de auto

Ga dit jaar met mijn broer het vuurwerk ophalen, hij heeft niet zoveel met vuurwerk maar vind het altijd wel leuk om mee te rijden mijn bestellingen op te halen .

Onderweg een paar tussenstops om wat te eten en drinken, altijd gezellig :D

Vorig jaar voor het eerst zonder mijn ouders mijn vuurwerk gehaald, en dus ook bij 2 verschillende winkels kunnen halen. Ik heb het opgehaald met de auto vanaf de driesprong, en vervolgens met het ov naar Oostzaan gebracht waar ik het uiteindelijk vierde (toen ook nog lopen stressen of vuurwerk wel mee mag in het OV). de tweede bestelling bij lokkemientje met een auto opgehaald en gelijk naar Oostzaan gebracht.

de jaren ervoor haalde ik het altijd binnen Leiden met mijn vader, wat we ophaalde met de auto en in de vroege jaren met de fiets.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan