Hilversum 05-05-2013

kwintos

VWC lid
Datum: 05-05-2013
Plaats: Hilversum
Provincie: Noord-Holland
Waar: Lapersveld
Tijd: 22:30
Wie: Bombers
Wat: Max 2,5 Inch
Waarom: Bevrijdingsdag

Zoals ieder jaar zal ook dit jaar op 5 mei het bevrijdingsvuurwerk plaatsvinden.

In tegenstelling tot voorgaande jaren zal de show dit jaar een extra dimensie krijgen. Wat? Dat houden wij nog even geheim.

kdahr5.jpg

Wie de verrassing wil weten het is op internet te vinden.

Zelf kom ik ook even kijken. Komt er weer een meeting ?

Was vorig jaar zeker een leuke show en ik ben benieuwd hoe hij dit jaar is.
Geen meeting dit jaar nee, maar volgens mij komen er heus wel weer wat leden samen daar.

Ik ben net wezen kijken bij het Lapersveld :) Zag er allemaal goed verzorgd uit. Afzettingen, geen zichtbare stress, genoeg mensen op het veld. Als extra is er dit jaar licht en geluid van Luxonos. Blijkbaar is er een apart bedrijf ingehuurd om een extra speciale show neer te zetten. Ik zag veel boxen en kabels lopen en ook veel kleine dingetjes staan die ik niet herkende? Misschien dat jullie wat apparatuur herkennen op de foto's. De ventilator vond ik ook merkwaardig. Ik verwacht ik elk geval lasers, muziek en speciale effecten! Qua vuurwerk kon ik vanaf mijn positie niet zoveel prof. zien staan, maar wel een beetje. Wel flinke torens met cakes in elk geval :p Tweelingen, anyone? :D Verder zag ik geen watereffecten en geen letterborden, maar ik was er om drie uur dus toen moest dat misschien nog neergezet worden.

34govas.jpg

nwmyp5.jpg

5me9ly.jpg

w7g4yb.jpg

1zww8m.jpg

De opening van deze show gaf me nog hoop,maar het was weer ouderwets rammen helaas.
En juist op de momenten dat je vuurwerk verwacht was het er gewoon niet,daarbij vond
ik het einde erg amateuristisch om de muziek zo abrupt te laten stoppen.

Back
Bovenaan