@pyromaniac 1975 Je bent volgens mij wel gebonden aan een bepaalde regelgeving, de ideeën die je beschrijft zijn niet mogelijk op die locatie (correct me if i'm wrong).
Helaas kan ik niet mild zijn over deze show, alles wat ik zeg is absoluut niet persoonlijk bedoeld en heeft ook niets te maken met het verleden.
Wat een ontzettend slechte show was dit, zeg ik show? Ik bedoel een bij elkaar geraapt zooitje van licht, geluid en vuurwerk. Deze mengelmoes is in een blender gegooid en het resultaat hebben we gisteren kunnen zien.
Het intro begon opzich wel goed, misschien een klein beetje langdradig, maar het is wel de essentie van Bevrijdingsdag De lichtshow voegde hier wel iets toe, ook al vond ik het zelf niet zo spannend (ben geen fan van lichtshows icm vuurwerk, maar dat is persoonlijk). Vervolgens brak de hel los, ram op twee posten cakes weg met zo nu en dan een salvo van 6 bommen om het beeld nog onrustiger te maken. Daarnaast zaten er gewoon zoveel fouten in (random single shots, cakes op de posten kloppen niet, etc.).
Vervolgens komen we bij de finale aan, of moet ik zeggen gebrek aan finale? Iedereen was stil, pas toen de straatlantaarns aangingen wist iedereen dat het afgelopen was, dan is er toch iets goed mis met de show.