Het weer op 31 december en 1 januari

hierzo perfect weer. Hele maal helder, geen regen of sneeuw, het was koud maar dat hoort erbij. Verder waaide het naar mijn mening iets te hard, een klein beetje minder hard was beter geweest voor de vuurpijlen. Echter waaide alle rook ook weer gelijk weg, dus dat is een positief iets.

Het weer was wel oké, het was droog en niet zo koud alleen waaide het te hard naar mijn zin.

Aan het eind van de middag begon het hier een beetje te sneeuwen, icm de stevige wind was dat aardig koud.

Hier was heel de dag een harde, ijskoude noorde wind. Het carbidschieten was na een uur dus niet veel meer aan. Later in de avond begon de wind iets af te nemen en stope het met sneeuwen/ijzelen. Het werd mooi helder en ik heb nog nóóit zoveel vuurwerk in de omgeving om me heen gezien!
Geweldig :)

Wat een fantastisch weer hadden we hier!! Geen regen, geen sneeuw en niet heel veel wind. Wel was het ijskoud. Maarja, dat is gene ramp.

Echt geweldig weer om te stoken was het.

Geweldig weer hadden we hier (in Lelystad), ik had mijn twijfels gezet bij de windkracht (3-4 Bft), maar daar merkte je bijna niets van :) . Tegen 23.00 uur begon het licht te sneeuwen, maar dat hinderde echt niet, evenals als de kou dat niet deed. Dus hier is de jaarwisseling goed verlopen.

Geweldig weer hadden we hier (in Lelystad), ik had mijn twijfels gezet bij de windkracht (3-4 Bft), maar daar merkte je bijna niets van :) . Tegen 23.00 uur begon het licht te sneeuwen, maar dat hinderde echt niet, evenals als de kou dat niet deed. Dus hier is de jaarwisseling goed verlopen.

Ja was wel goed weer hier ja in de avond. Overdag kan ik niet beoordelen want toen was ik in een andere stad bij een freak aan het stoken:p
Alleen je vergeet wel erbij te zeggen dat het rond half 1/kwart voor 1 begon te sneeuwen, maarja merkte je niet eens eigelijk.

De sterke wind hier aan de kust was niet zo fijn de bombettes vlogen vanuit de straat achter de huizen....:sad: gelukkig verder een redelijke temp en alles droog gehouden:)

Het weer was hier (omgeving Deventer) perfect!. :thumbup:
Geen mist of laaghangende bewolking met een matige wind waardoor de rook niet al te lang bleef hangen!

Moet zeggen, deze 2 dagen verliepen qua weer perfecto mundo. Alleen gisterenavond, was het net iets te bewolkt, dus heb helaas de maansverduistering gemist:(

In het Noorden was het superweer. Geen neerslag, lekkere wind, heerlijk koud(niets van gemerkt, was te druk bezig) en superhelder. Mooier kon ik het niet wensen :D

hier heeft het overdag een beetje gesneeuwt .
maar ach ik had een dikke jas met capuschon , dus dat mocht de pret niet drukke .
in de avond was het droog en konden ik lekker mijn gang gaan .
nuo ja om een lang verhaal kort te maken , we hebben hier gewoon goed weer gehad

en daar bij mijn dank aan de weer goden :thumbup: :bye:

Back
Bovenaan