Het weer op 31 december en 1 januari

Hier ligt een klein laagje sneeuw maar het is wel droog!
Ik wens iedereen een hele goede stookdag toe!

Er stak net hier iemand een cake af, en de rook waaide goed weg.
Als het zo blijft is het prima dus.
Tevens is het droog hier in Breda.

Erg veel mist hier, wel droog. Ik denk dat het goed gaat komen en die mist vanmiddag wel weg zal waaien...

Hier aan de kust is het momenteel :
Bewolkt.
Wel is het droog en er staat een stevig windje maar,
het is nog geen 00.00 uur dus,afwachten maar!!
Het kan natuurlijk nog alle kanten op.

Fijne jaar wisseling allemaal :):):)

Hier nog steeds dichte mist zicht >50 meter en ook nog regen erbij.
Bang er bang voor dat het niet meer goed gaat komen vandaag :cry:

Erg raar weer vandaag...ene moment sneeuwt het, andere moment is het droog, waait het amper en is het koud...Erg raar weer vandaag:O

hier in Zoetermeer valt het mee, het waait redelijk, denk krachtje 3 a 4. Verder sneeuwde het net super licht. Straat werd niet eens nat. Verder zijn de voorspelling goed. En knalt de buurt hier er al vanaf 10 uur vrolijk op los:D

hier ook prima weer in boskoop(zh) weinig wind, droog. vind het helemaal goed zo:D
stookse allemaal

Goed weer voor vuurpijlen
Uitgegeven: 31 december 2009 17:00
Laatst gewijzigd: 31 december 2009 18:46

DE BILT - In tegenstelling tot twee jaar geleden acht het KNMI de kans op mist tijdens deze oud-en nieuwviering gering. Er staat een matige noordoostenwind, kracht vier.

© ANPDe weercondities voor het afsteken van vooral vuurpijlen zijn goed te noemen.

Alleen in de steden kan door kruitdampen een mistige situatie ontstaan, aldus het KNMI donderdag. Gladheid kan zich vooral lokaal voordoen.

Pff erg jammer, volgens buienradar zal het hier precies om kwart voor 12 beginnen te sneeuwen/regenen. En het gaat best lang door denk ik als ik het zo zie...

Back
Bovenaan