Het weer op 31 december en 1 januari.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Haha wat gaat het weer heen en weer.. maar kan iemand mij vertellen wat het weer overdag doet? En dan met name in het oosten van het land? Wind / regen etc

Pff heb al genoeg feestdagenstress en toch stiekem steeds even in dit topic gluren. Niet goed.

In het kader van inclusiviteit en diversiteit zou er ook met Chinees Nieuwjaar afgestoken moeten mogen worden. Ik heb de indruk dat het dan vaak goed stookweer is. :idea:

In het kader van inclusiviteit en diversiteit zou er ook met Chinees Nieuwjaar afgestoken moeten mogen worden. Ik heb de indruk dat het dan vaak goed stookweer is. :idea:
Woonden we maar in het VK daar mag je afsteken op bonfire night, diwali, oud en nieuw en chinees nieuwjaar. Dat zouden meer landen moeten doen. Heb je ook geen probleem als het regent op oudjaar want je kan het met chinees nieuwjaar over doen :)

Woonden we maar in het VK daar mag je afsteken op bonfire night, diwali, oud en nieuw en chinees nieuwjaar. Dat zouden meer landen moeten doen. Heb je ook geen probleem als het regent op oudjaar want je kan het met chinees nieuwjaar over doen :)
Goed idee! Laten we bonfire night en Diwali ook toevoegen.

Is anders dan het gevoel op 00:00 1 januari

Ik ben helemaal niet thuis in de weerkaarten en apps. Iemand die weet wat regio Arnhem waarschijnlijk gaat doen de 31e?

Zou het dan toch ineens de wind wegvallen de 31ste in de avond zoals buienradar eerder aangaf? Beetje regen vind ik niet erg. Ben niet van suiker. Windkracht 2/3 zou perfect zijn. Nederland ineens donkerblauw dus uit de wind. Spannend hoor :D

GFSOPEU06_210_9.png

De oper van GFS laat inderdaad precies op de 31 in het verloop van de dag een daling zien, maar het gemiddelde zit nog zeker op een 7 m/s.

Zit zelfs naar een weersite te kijken die nog wat vlokjes sneeuw voorspellen voor de 31ste en een flinke daling van de avond temperatuur.

Screenshot_2023-12-23-16-07-10-981_com.android.chrome.jpg

In Breda om 0000 is het volgens de laatste weersberichten droog met een wind uit het zuiden kracht 3 :droolthum

Zou het dan toch ineens de wind wegvallen de 31ste in de avond zoals buienradar eerder aangaf? Beetje regen vind ik niet erg. Ben niet van suiker. Windkracht 2/3 zou perfect zijn. Nederland ineens donkerblauw dus uit de wind. Spannend hoor :D

GFSOPEU06_210_9.png
Als dit uitkomt heb ik een schone onderbroek nodig, want is dit gewoon weg zaligmakend, maak me gek:holland::holland:

Spannend allemaal. Het ziet er in iedergeval niet zo slecht uit als vorig jaar. En toen viel het trouwens achteraf ook allemaal wel mee.(hier)

Wat een gejojo in dit topic... heerlijk! :D Het lijkt in ieder geval dus niet zo erg te worden als vorig jaar en toen had ik een prima jaarwisseling ondanks de wind. Kan alleen maar beter worden dus! :) Natuurlijk hoop ik hier ook op koud, droog weer met een windkrachtje 2. Maar met iets meer wind en af en toe een kort buitje kan ik ook prima leven. Vorig jaar zorgt ervoor dat het weer goed dood te relativeren valt. In de zin van dat het linksom of rechtsom wel goed komt.

Rond de jaarwisseling gaan we stuivertje wisselen. Dubbele cijfers, harde wind en regengebieden gaan plaatsmaken voor frisser weer met wellicht aan de kust soms nog wat meer wind, en soms wat gemiezer of winterse buitjes. Slechter dan vorig jaar kan gewoon niet.

Ik ben ook niet van de kaarten maar als ik op weer sites kijk is het regen regen en nog eens regen... Klopt dat? Omgeving Twente

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan