Eerste knallen al gehoord?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net rondje gemaakt door Tilburg. Non-stop vuurwerk. Meerdere cakes en Shells de lucht in zien gaan. Uurtje gelopen maar geen politie tegengekomen
Hier in de wijk Groenwoud veel vuurwerk en ook geregeld politie en handhaving, ook undercover auto's tot op heden zelf wat Cat 1 en paar pijlen van vorig jaar afgestoken

Hier af en toe een zware knaller, soms categorie 1 vuurwerk. Maar beduidend minder dan normaal. Totaal geen oud en nieuw sfeer te bekennen. Helaas. :(

Het is echt gigantische puinzooi in de grote steden, Den Bosch, Den Haag, Breda, echt gestoord.
Beelden zullen geheid nog volgen, zag net beelden voorbij komen van een zware knaller met een jerrycan midden op een kruispunt met een gigantische explosie, rijdt een bezorgscooter langs echt recht door een vuurzee, heftige beelden.

Ik zit me met m'n chronisch oververmoeide kutkop echt ranzig te ergeren aan die achterlijke illegale mongolenkutknallen, godverdomme, wat irritant. Ik vond het voorheen ook leuk hoor, maar met m'n stresskop van dit doodvermoeiende werkjaar zonder enige ontspanning of afleiding erger ik me er nu echt de tyfus aan. Opfokken met dat achterlijke gedreun, fokking mongolen :mad: Blij als dat debiele tokkiegebeuren uitgebannen is en we ons enkel (niet) zorgen hoeven te maken om 2" blokken en siershells. Wat een ouwe zak word ik, en wat heeft het werken me fokking gemangeld dit jaar. Klaar met alles, ik duik m'n nest in, kutwereld :thumbsdown: en als er eentje nog een nitraat of cobra voor m'n huis pleurt, dan schiet ik z'n klerekop d'r af :mad: is bezoek van m'n buren godverdegodverdomme.

Excusez-moi mijn furie, ik ben schijtzat van het doodop zijn en dat de hele dag m'n kutogen al dichtvallen en ik 00u niet red en van geen enkel fonteintje of wat dan ook kan genieten. Kutzooi. Ajuus.

Ik zit me met m'n chronisch oververmoeide kutkop echt ranzig te ergeren aan die achterlijke illegale mongolenkutknallen, godverdomme, wat irritant. Ik vond het voorheen ook leuk hoor, maar met m'n stresskop van dit doodvermoeiende werkjaar zonder enige ontspanning of afleiding erger ik me er nu echt de tyfus aan. Opfokken met dat achterlijke gedreun, fokking mongolen :mad: Blij als dat debiele tokkiegebeuren uitgebannen is en we ons enkel (niet) zorgen hoeven te maken om 2" blokken en siershells. Wat een ouwe zak word ik, en wat heeft het werken me fokking gemangeld dit jaar. Klaar met alles, ik duik m'n nest in, kutwereld :thumbsdown: en als er eentje nog een nitraat of cobra voor m'n huis pleurt, dan schiet ik z'n klerekop d'r af :mad: is bezoek van m'n buren godverdegodverdomme.

Excusez-moi mijn furie, ik ben schijtzat van het doodop zijn en dat de hele dag m'n kutogen al dichtvallen en ik 00u niet red en van geen enkel fonteintje of wat dan ook kan genieten. Kutzooi. Ajuus.

Doe rustig man, mensen wijken uit naar knallers door dat kut verbod, er is verder gewoon weinig

Nederland in brand.. mobiele eenheid op moeten treden in Rijswijk en Den Haag. Diverse autobranden. Nee meneer Grapperhaus en Rutte.. wederom weer een verkeerde keuze gemaakt om legaal vuurwerk af te schaffen.

Hier gaat het de hele dag al door met alles wat 30 gram+ aan kruit bevat. Nooit eerder heb ik zoveel harde knallen gehoord. Verder is er ook al het een en ander vernield helaas.

Hier een hoop gedoe steek 1 pot af gelijk heel de buurt in rep in roer. Voor de rest vrij stil. Gelukkig nieuw jaar en succes om 12.00u
Da's echt kut . Hier geen probleem 1 man die zeikt meteen door de rest stil gemaakt politie en al erbij maar geen probleem politie laat het gewoon gaan heeft geen zin ruzie heerlijk hoppaaa

Tis klote als je er niet bij bent, maar geweldig als je er bij staat op afstand en het verwacht (en je niet moe bent).

Ik denk dat de pleuris pas echt uitbreekt wanneer men een permanent verbod zullen uitvaardigen. Nu zijn er heel veel mensen, freaks, liefhebbers die toch enigszins uit respect weinig tot niets afsteken. Ik ook steek enkel CAT1 af. Maar wanneer er een definitief verbod komt dan ga ik mij er 100% niet aan houden. Dus dit jaar is er al chaos vanwege een tijdelijk verbod, bij een permanent verbod is het echt oorlog.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan