FelleFlitsSuperKnal
VWC lid
Momenteel ervaar ik oudjaarsavond als voorgaande jaren. Kruitsnuiven, fikjes, sirenes en gewoon veel prof vuurwerk wat de lucht in gaat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hier in de wijk Groenwoud veel vuurwerk en ook geregeld politie en handhaving, ook undercover auto's tot op heden zelf wat Cat 1 en paar pijlen van vorig jaar afgestokenNet rondje gemaakt door Tilburg. Non-stop vuurwerk. Meerdere cakes en Shells de lucht in zien gaan. Uurtje gelopen maar geen politie tegengekomen
Ik zit me met m'n chronisch oververmoeide kutkop echt ranzig te ergeren aan die achterlijke illegale mongolenkutknallen, godverdomme, wat irritant. Ik vond het voorheen ook leuk hoor, maar met m'n stresskop van dit doodvermoeiende werkjaar zonder enige ontspanning of afleiding erger ik me er nu echt de tyfus aan. Opfokken met dat achterlijke gedreun, fokking mongolenBlij als dat debiele tokkiegebeuren uitgebannen is en we ons enkel (niet) zorgen hoeven te maken om 2" blokken en siershells. Wat een ouwe zak word ik, en wat heeft het werken me fokking gemangeld dit jaar. Klaar met alles, ik duik m'n nest in, kutwereld
en als er eentje nog een nitraat of cobra voor m'n huis pleurt, dan schiet ik z'n klerekop d'r af
is bezoek van m'n buren godverdegodverdomme.
Excusez-moi mijn furie, ik ben schijtzat van het doodop zijn en dat de hele dag m'n kutogen al dichtvallen en ik 00u niet red en van geen enkel fonteintje of wat dan ook kan genieten. Kutzooi. Ajuus.
Da's echt kut . Hier geen probleem 1 man die zeikt meteen door de rest stil gemaakt politie en al erbij maar geen probleem politie laat het gewoon gaan heeft geen zin ruzie heerlijk hoppaaaHier een hoop gedoe steek 1 pot af gelijk heel de buurt in rep in roer. Voor de rest vrij stil. Gelukkig nieuw jaar en succes om 12.00u
Tis klote als je er niet bij bent, maar geweldig als je er bij staat op afstand en het verwacht (en je niet moe bent).Ik zit me met m'n chronisch oververmoeide kutkop echt ranzig te ergeren aan die achterlijke illegale mongolenkutknallen, godverdomme, wat irritant. Ik vond het voorheen ook leuk hoor, maar met m'n stresskop van dit doodvermoeiende werkjaar zonder enige ontspanning of afleiding erger ik me er nu echt de tyfus aan. Opfokken met dat achterlijke gedreun, fokking mongolenBlij als dat debiele tokkiegebeuren uitgebannen is en we ons enkel (niet) zorgen hoeven te maken om 2" blokken en siershells. Wat een ouwe zak word ik, en wat heeft het werken me fokking gemangeld dit jaar. Klaar met alles, ik duik m'n nest in, kutwereld
en als er eentje nog een nitraat of cobra voor m'n huis pleurt, dan schiet ik z'n klerekop d'r af
is bezoek van m'n buren godverdegodverdomme.
Excusez-moi mijn furie, ik ben schijtzat van het doodop zijn en dat de hele dag m'n kutogen al dichtvallen en ik 00u niet red en van geen enkel fonteintje of wat dan ook kan genieten. Kutzooi. Ajuus.