PyroTukkers
VWC lid
Haha wat gaat het weer heen en weer.. maar kan iemand mij vertellen wat het weer overdag doet? En dan met name in het oosten van het land? Wind / regen etc
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Haha wat gaat het weer heen en weer.. maar kan iemand mij vertellen wat het weer overdag doet? En dan met name in het oosten van het land? Wind / regen etc
Woonden we maar in het VK daar mag je afsteken op bonfire night, diwali, oud en nieuw en chinees nieuwjaar. Dat zouden meer landen moeten doen. Heb je ook geen probleem als het regent op oudjaar want je kan het met chinees nieuwjaar over doenIn het kader van inclusiviteit en diversiteit zou er ook met Chinees Nieuwjaar afgestoken moeten mogen worden. Ik heb de indruk dat het dan vaak goed stookweer is.![]()
Goed idee! Laten we bonfire night en Diwali ook toevoegen.Woonden we maar in het VK daar mag je afsteken op bonfire night, diwali, oud en nieuw en chinees nieuwjaar. Dat zouden meer landen moeten doen. Heb je ook geen probleem als het regent op oudjaar want je kan het met chinees nieuwjaar over doen![]()
Is anders dan het gevoel op 00:00 1 januariWoonden we maar in het VK daar mag je afsteken op bonfire night, diwali, oud en nieuw en chinees nieuwjaar. Dat zouden meer landen moeten doen. Heb je ook geen probleem als het regent op oudjaar want je kan het met chinees nieuwjaar over doen![]()
Tuurlijk daar gaat niets boven, maar tussendoor stoken zou niemand hier nee tegen zeggen denk ik...Is anders dan het gevoel op 00:00 1 januari
Tuurlijk daar gaat niets boven, maar tussendoor stoken zou niemand hier nee tegen zeggen denk ik...
Als dit uitkomt heb ik een schone onderbroek nodig, want is dit gewoon weg zaligmakend, maak me gekZou het dan toch ineens de wind wegvallen de 31ste in de avond zoals buienradar eerder aangaf? Beetje regen vind ik niet erg. Ben niet van suiker. Windkracht 2/3 zou perfect zijn. Nederland ineens donkerblauw dus uit de wind. Spannend hoor
![]()