Eerste knallen al gehoord?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Veel vuurwerk hier in Den Haag, maar echt extreme hoeveelheden politie op de been, vooral veel handhaving op vuurwerk. Wachten op hoekjes van de straat en op kruispunten

Vanmiddag was hier weinig te horen maar nu komt het aardig los. Er zijn blijkbaar nog genoeg mensen met vuurwerk van vorig jaar.

Hier gaat het helemaal los: cakes, knalvuurwerk, shells, pijlen, alles!
Iedereen veel plezier nog!

Het is wel duidelijk hoe de media een hoop niet wetende heeft geïndoctrineerd. Was net lekker met mijn dochter cat.1 aan het stoken. Wij stoppen eigenlijk altijd als wij mensen en/of dieren zien aankomen, zodat die ongestoord kunnen passeren. Komt er echter een droeftoeter aan, die al vanaf ruim 15 meter begint te roepen of ik wat verloren ben. Om vervolgens te zeiken dat ik moet stoppen met vuurwerk afsteken. Als ik vraag waarom...zodat hij kan passeren. Op dat moment steek ik noch mijn dochter vuurwerk af. Dus ik vraag de man wat het hele probleem nu is? A) Het is cat 1 en B) wij stoken (op dat moment) niets en C moet je eens kijken op wat voor afstand je staat.

Gelukkig dat zijn vrouw iets meer vreugde in het leven heeft en de azijnstraal meetrekt en mij een fijne avond wenst.

Ik snap niet dat laatst in nieuws was dat vuurwerk vooral in noorden en oosten van het land leeft? Dat zijn toch echt de stille gebieden nu. Alle berichten van flink vuurwerk komen uit het westen

Hier ook veel knallen, en siervuurwerk. Politie stond al in de straat met 2 busjes strerk. Ze zitten er wel bovenop, maar blijven vooralsnog gewoon in de auto zitten

Zelf net mooie cake afgestoken. Eerste flinke blokken ook al gehoord. Helaas nog niet echt kunnen zien. Maar als het met fluiters en salutes begint en eindigt en paar minuten door gaat weet elke freak welk blok het is.

Ter aanvulling op mijn bericht: dat is in Zuid-Holland, dus het westen inderdaad.
Gaat de hele dag al zo en heb ook al twee keer moeten rennen voor de blauwpetten :D

Hier in mijn dorp vlakbij Emmen werd er vanmiddag door het hele dorp heen carbid geschoten, zei het iets minder grootschalig dan andere jaren. Ook hoor je continu zware knallers en geknetter van Cat1. Nu het donker is zie je af en toe een cake of compound/box.
Al met al wel iets minder dan normaal, maar genoeg voor het oud en nieuw gevoel. :)

Eddy.

Hier in het zuiden gaan behoorlijke matten en blokken , echt genieten .
Normaal was ik anti “zwaar” illegaal maar dit jaar geniet ik van elk 2” blok dat ik hoor en zie omdat dit is waar de overheid om gevraagd heeft door het mooie legale te verbieden .

Hier in ons dorp gaat het heerlijk los!! Er is 1 familie die heeft duidelijk alles bewaard van vorig jaren die zijn al sinds dat het donder is cakes/blokken aan het schieten:D
Paar Shells voorbij zien komen en gek genoeg ook veel Duitse pijlen, maar ze knallen hier er best lekker op los:) dat nieuws bericht van het vuurwerk verbod is hier volgens mij niet langs gekomen.

Politie ook niet zien rijden zoal overdag als nu.

Voor het eerst in laten we zeggen 25 jaar dat ik geen vuurwerk afsteek,op wat cat1 na dan.
Nu eens de tijd genomen om eens rond te kijken vanaf een bepaalde plek.
De shells en blokken die ik heb zien gaan is gewoon bizar.
De dreunen in de verte is ook gewoon genieten.
Ja...dit heeft ook wel wat.

Ik was net even wat livestreams aan het kijken van een paar steden, maar je ziet geregeld wat cakes de lucht in gaan. Met name Den Haag..

In Wageningen ging het met knallers aardig los.
Zo af en toe wat sier spul en een hele mooie shell.
Nu is het wat rustiger.
Maar wel vaag als je op de bank zit bij je ouders.

Hier gaat het ook redelijk los. Maar ook veel controle door politie en ME. Wijk hiernaast is een kat en muis spel bezig tussen jongeren en politie.

Net rondje gemaakt door Tilburg. Non-stop vuurwerk. Meerdere cakes en Shells de lucht in zien gaan. Uurtje gelopen maar geen politie tegengekomen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan