Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Maar zonder gekheid, na het stormachtige weer van vorig jaar, 2 corona jaren ervoor en met daarvoor het mistige oud en nieuw is het weer tijd voor ideaal oud en nieuw weer.
Maar ongetwijfeld wordt het weer 2 weken stressen in dit topic![]()
Ik geniet echt x2 of misschien wel x3 meer van een goeie compound als het niet hard waait. Is het wachten waard voor mij.Ik snap echt niet hoe jullie vuurwerk een jaar kunnen bewaren.. heb er het hele jaar naartoe geleefd, dan laat ik het weer mijn plezier niet afnemen. Weer of geen weer, alles gaat op.
Ik snap echt niet hoe jullie vuurwerk een jaar kunnen bewaren.. heb er het hele jaar naartoe geleefd, dan laat ik het weer mijn plezier niet afnemen. Weer of geen weer, alles gaat op.
Precies dat HAD ik voorheen dus ook. Maar ik vind het ook gewoon zonde om sommige dure producten te schieten met bijvoorbeeld de keiharde wind die wij hier afgelopen jaar hadden. En met de hoeveelheid die ik heb, blijft er genoeg over om alsnog aardig wat weg te stampen.
Dan pak ik die momenten met de kids op een eerder moment overdag.
Als ik de laatste 10 jaren terugkijk zijn er maar enkele jaren geweest waar het echt super weer was. Ik weet dat het jaar 2017/2018 een van de beste jaren ooit was.....14 graden, droog en bijna windstil....Daarnaast heeft het ook wel wat als het koud is (vriest)....maar regen, mist en wind zijn factoren die je liever niet hebt....vorig jaar veel wind waardoor veel effecten te niet gingen maar mist zoals 3 jaar terug willen we ook niet.....het blijft altijd hopen op goed stook weer.
Was 2017-2018 niet juist ook veel wind en best wat regen?