Het weer op 31 december en 1 januari.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eigenlijk heb ik zoiets van warm of koud, sneeuw of geen sneeuw, maakt me niet uit. Zolang het vanaf 18 uur tot pakweg 3 uur maar droog is, niet te hard waait en niet mistig is.

Ik geef wel toe dat voor de optimale sfeer een paar graden vorst en een laagje sneeuw geweldig is. Zolang het dan maar geen glijbaan is.

Jij bent echt van de nostalgie hè, prachtig.
Ik begrijp ook wel wat je zegt, maar ik heb geen problemen met dat t-shirtje.
De wind van afgelopen jaar was daarentegen wel drama.

Ik ben een en al nostalgie Martijn, dat weet je toch :D

Waar kunnen we tekenen voor het weer wat het nu is? Las ook dat er zaterdag zelfs kans op sneeuw is, dat zou meer dan welkom zijn zeg.

Het begint eindelijk frisser te worden.
Of het mag zo'n beetje temperatuur zijn zoals het nu is en droog natuurlijk, of het mag net iets vriezen met een laagje sneeuw.
Dat laatste heb ik afgelopen jaren toch wel gemist.

Het koude weer van nu is inderdaad heerlijk, maar op dit moment regent het. Dus laten we daar ff niet voor tekenen Wes.

Hier ook goed fris zeg. Het is zeker even wennen, maar ik geniet er ook weer ontzettend van. Doet het zeker goed voor de kriebels.

Aankomend weekend de klok achteruit...Nu de temperatuur nog. Het mag van mij wel wat frisser worden.

Wat hoop ik dat het met oud en nieuw weer eens stervenskoud is. Geen mist of sneeuw maar gewoon heel koud. Op een of andere manier voelen oud en nieuw's waar t super koud is toch beter aan dan vieze warme oudejaarsdagen...

Temperatuur maakt me totaal niets uit, als het maar droog is met een minmaal zuchtje wind!

Het ziet er voor oudjaarsdag erg slecht uit en lijkt het nu al zeker dat we deze jaarwisseling wederom met stormachtig weer te maken krijgen. Alle modellen zijn het er wel over eens dat we herhaling van vorig jaar gaan krijgen, zelf met nog meer regen en mogelijk zelf nog iets meer wind.

Zojuist mijn bestellingen geannuleerd.

Het ziet er voor oudjaarsdag erg slecht uit en lijkt het nu al zeker dat we deze jaarwisseling wederom met stormachtig weer te maken krijgen. Alle modellen zijn het er wel over eens dat we herhaling van vorig jaar gaan krijgen, zelf met nog meer regen en mogelijk zelf nog iets meer wind.

.
Lmfao :p

Vorig jaar was drama hier, dikke windkracht 6, alles waaide weg en klonk dof/zacht:sad:
Oostelijke provincies kwamen er goed mee weg.
Hopelijk dit jaar wat beter

Bedankt voor je bericht. Ik heb ook alles meteen maar geannuleerd

Ooh jee, bedankt voor de tip. Annuleer het ook maar direct:bonk:

Hahahhaha dit had letterlijk zo gekopieerd en geplakt kunnen zijn uit het topic van vorig jaar, zag er exact zo uit.

Maar zonder gekheid, na het stormachtige weer van vorig jaar, 2 corona jaren ervoor en met daarvoor het mistige oud en nieuw is het weer tijd voor ideaal oud en nieuw weer.

Maar ongetwijfeld wordt het weer 2 weken stressen in dit topic ;-)

Maar zonder gekheid, na het stormachtige weer van vorig jaar, 2 corona jaren ervoor en met daarvoor het mistige oud en nieuw is het weer tijd voor ideaal oud en nieuw weer.

Maar ongetwijfeld wordt het weer 2 weken stressen in dit topic ;-)
Haha enerzijds had die spanning en stress ook wel weer iets op een vreemde manier, bleef maar gespannen die windmodellen checken :bonk:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan