Het weer op 31 december en 1 januari.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat is ook de enige en juiste instelling Daan, stoken zullen we. Zelf heb ik dan weer minder moeite met wind of lichte mist. Regen is voor mij echt een hele grote spelbreker, dan blijft ook al snel iedereen binnen en is er geen vuur te maken. Hele sfeer is minder als de helft binnen zit.

Ja regen is de grootste boosdoener inderdaad. Zelfs met windkracht 7 stonden er hier vuurtonnen haha dus er was alsnog een super sfeer, hooguit af en toe wat vonkjes die wegvlogen maar dat stelde ook niet veel voor. Tussen de huizen viel de wind namelijk wel mee dus dat scheelde. Het was vooral boven de huizen dat de wind het ergst was en dan vervlogen de effecten snel. Maar het blijft alsnog gewoon een top dag, het laat de sfeer daar in de wijk er niet minder op worden gelukkig.

Haha, toch wel een van de mooiste topics, het stressvolle weertopic. Wat ging het erop afgelopen jaar, toch wel geinig om op terug te kijken. Het weer viel op onze stooklocatie ook alleszins mee gelukkig. Als het maar droog is en de wind onder windkracht 5, dan vind ik het prima. Liever wat mist er nog bij om alles wat intiemer te maken en een zuchtje wind.

Dit is inderdaad 1 van de mooiste topics. Als het maar droog en niet mistig is en de wind waait niet te hard. Ik volg dit topic straks weer met veel interesse.

Weer lijkt nu wel echt wat om te slaan. Vind het vooral in de ochtend alweer goed fris.

Zag net in de chat weer allemaal wensen voorbij komen voor oud en nieuw qua weer. Is er ook een type weer voor jullie dat jullie niet zouden stoken?

Zag net in de chat weer allemaal wensen voorbij komen voor oud en nieuw qua weer. Is er ook een type weer voor jullie dat jullie niet zouden stoken?

Veel mist of windkracht 5+. Heb alle goud bakken die ik vorig jaar had al laten staan.

Vorig jaar was voor mij wel t randje qua wind. Heb veel laten staan ook. Vooral goud of grote bakken van de juiste batch. Zonde om dat te zien verwaaien. En als t keihard regent is de lol er ook snel af.

Zal t.z.t. wel weer eens wat posten maar…de laatste 3 dagen sta ik te vuurwerk verkopen in een winkel…aan jullie liefhebbers..gelukkig zijn er genoeg mensen met weerkennis…dit forumdeel gaat helemaal goed komen��

Ik zat net nog te denken gaan we nou al over het weer beginnen van 31-12 !?
Kom op zeg het is nog maar pas oktober. Ik moet wel zeggen dat het nog wel erg warm is voor de tijd van het jaar zeg. Iedereen loopt nog in de korte broek rond alsof het zomer is .

Laten we hopen dat er in ieder geval wat minder wind staat dan vorig oud en nieuw. Dan ben ik al redelijk tevreden. Al kunnen mist en veel regen ook nog roet in het eten gaan gooien. Kortom, ik ga dit topic weer met angst en beven volgen.:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan