Het weer op 31 december en 1 januari.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Poeh, genieten hier hoor! Iedereen denkt dat dit de laatste keer stoken is dit jaar lijkt wel. Prima stookweer. Maar het is bloedheet buiten. Ik sta in een t-shirt te stoken.

Dank voor de tip, grizmo, zat er net over na te denken. Jammer dat je van deze niet kongenieten, gelukkig heb je er nog

Yup, heb er nog 6 stuks, eentje weggegeven aan mijn neefje. Ik heb wel kunnen zien dat het een mooie fontein is met diverse effecten, ook één effect met best wel veel kleur, als het niet zo hard zou waaien dan weet ik zeker dat dit één van mijn favoriete fonteinen zal zijn, dat weet ik wel zeker. Maar nu is het echt veel en veel te zonde om af te steken, dus echt niet doen, Richard. ;)

Hier in Purmerend waait het ook echt niet normaal hard nog.
Vooral de windstoten zijn flink, mijn tuinset ging er net ook al vandoor :bonk:

Single shots/kleine potten en fonteinen zijn te gevaarlijk nu om neer te zetten

Heb nog een vuurwerkklem liggen dat ik jaren geleden had gekocht en nooit echt gebruik van had gemaakt, maar nu met deze wind toch maar gebruikt, vooral voor de fonteinen en dan met name die hele kleine die met een rukwind al snel aan het eind van de straat belanden is dit een uitkomst, ben nu wel blij met mijn aankoop van destijds. :D

Weer nu is prima.
Alleen zie ineens een bui op buienradar tussen 2300 en 0030..
Op Buienalarm is dan weer geen bui te zien….

Pijlen hier in de straat gaan mooi recht omhoog en dat op 4km Vd zee

Yup, heb er nog 6 stuks, eentje weggegeven aan mijn neefje. Ik heb wel kunnen zien dat het een mooie fontein is met diverse effecten, ook één effect met best wel veel kleur, als het niet zo hard zou waaien dan weet ik zeker dat dit één van mijn favoriete fonteinen zal zijn, dat weet ik wel zeker. Maar nu is het echt veel en veel te zonde om af te steken, dus echt niet doen, Richard. ;)
Al gedaan... Wind was soms net te vlagerig en soms ook afwezig, prima ervan genoten, vooral zwermgedeelte, maar nóg meer van de Festival Spektakel/Familie Juweel, dat is nog meer écht een juweeltje!

Hier prima kunnen stoken, maar om 01:00 werd het te onstuimig. Dus heb twee boxen over die me te sierlijk zijn om weg te rammen.

Wat een avond hier in het ZW! Wat een prachtig vuurwerk en wat heb ik genoten om mij show aan te steken. Heel de avond droog, zelfs de maan heel de avond gezien. Wind was soms vervelend, maar het ging prima! Nu net begon het te motregenen, maar ik lig lekker in me bedje. Het had zoveel slechter kunnen zijn en we hebben elkaar gek lopen maken afgelopen weken. Hopelijk heeft iedereen goed stookweer gehad!

Ging allemaal beutje horizontaal allemaal, maar net zo vaak niet, ging prima en ben eigenlijk niet veel anders gewend hier... Niet perfect, maar zeker ook niet hopeloos

Hier hele avond droog geweest en begint nu te regelen. Windkracht 4. Geen beter weer kunnen wensen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan