Het weer op 31 december en 1 januari.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik moet zeggen dat ik verbaasd was hoe goed de Sirius en blizz zich hielden in die wind. Ook de vernieuwde mega 5 star calypso afgestoken, deed het kei goed

Dank voor de tip, grizmo, zat er net over na te denken. Jammer dat je van deze niet kongenieten, gelukkig heb je er nog

Zojuist de Rat afgeschoten.... wat een heerlijke cake. Zeker een topper voor cake in de €25,--
Dan moeten de anderen nog bekeken worden, erg onder de indruk van deze toppers.

In Hoogeveen Drenthe prima stookweer, droog, wind is prima te doen en temperatuur is lekker warm.
Boeketten en eigenlijk alles wat ik zie blijft prima hangen, gaan gewoon los hier ��

Dordrecht: 1e stooksessie prima gelopen . effecten behielden goed hun , ook het goud. Met de nieuwe grondproducten met crackling wolken is het wel goed opletten.

In Altena waait het wel aardig, windkracht 4 momenteel. Goudeffecten verwaaien nog wel, maar echt veel last van de wind heb ik niet. Ook op video merk je er weinig van.

Lol, als de wind idd zo blijft... Welke wind? Gaat prima! En mensen stoken alsof het al jaren niet mocht! Oh wacht... :D 18u was net 00u vroeger en gaat sindsdien gestaag continu door... Prachtig man

Hier waait het echt best behoorlijk, veel effecten die al snel verwaaien. Maar zolang het droog blijft vind ik het prima. Voor 12 uur is er windkracht 8 voorspeld dus dat wordt nog wat.

In Groningen net 1,5 uur aan het stoken geweest, er vloog wel wat over het huis heen, maar het ging prima! Heerlijk!

Zo goed als in heel Nederland nu droog! Bft 4-5 in grootste delen.

Prachtig stook weer! Alvast veel plezier, en een gelukkig nieuw jaar mannen. I'm out.

:holland:

3 uur lang gestookt achter elkaar. Geen regen. Lekker ‘warm’ weer. Ja een beetje veel wind, maar ach het is echt prima stookweer!

Ach man heerlijk wat cat1 zooi wegstoken, cake erbij, groepjes jochies met tasjes lopen langs shocks en nitraten strooien, dolkomisch lulpraat met dronken wildvreemde, kom je binnen draait Master of Puppets op top2000... Echt veeg mij maar op...wat is dit toch een fantastisch feest

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan