Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
IK haal mijn data hier vandaan. Deze is van 17 uur voor regio zuid. Het gemiddelde is laag. Bij 9 m/s komen we helemaal niet in de buurt. Althans niet volgens deze uitdraai. In andere output zie ik die mogelijk overigens wel, daar niet van.
Bekijk bijlage 70222
Waar in Twente zit je precies? En hoe zit t kwa neerslag overdag? Regenfront of buien?Ik ben nog niet gerust qua windkracht (hier in Twente), ECMWF geeft naar mijn mening een nog net te hoge windkracht voor goed stookweer. Ook ICON lijkt iets minder positief (absoluut niet slecht overigens!). GFS moeten we maar links laten liggen, want die is het meest negatief. Wachten op de 00 run maar weer. HARMONIE zal er zo langzamerhand ook wat van gaan zeggen.
Davidh en Dabombe, kom maar op met jullie interpretatie (ik ben echt héél héél benieuwd!).
Geld dit ook voor overdag, of enkel savonds/snachts?Nou, ineens zijn de modellen droog geworden, tada… wel aardig wat wind, en een matige wind, 4 Bft, open gebieden vrij krachtig, 5 Bft…superzacht met 12-15 graden..
Even pluim afwachten voor de neerslag…maar de afbouw lijkt begonnen..wind blijft een ding echter uit het zuidzuidwesten
Ook in de pluim is een neerslag dip te zien in de late avond…4-5 Bft, open gebieden regelmatig 6 Bft…vlagerige wind…zuidzuidwest…wind in m/s, ofwel 10 m/s is 20 knopen, randje kracht 6…Bekijk bijlage 70232Bekijk bijlage 70233