Dream Chaser

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 600
Artikelnaam: Dream Chaser
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 2000gram
Aantal Schoten: 112sh
Effectomschrijving: 112 shots connected cake. Verschillende schietrichtingen met een compleet assortiment aan effecten!
Kartoninhoud: ...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: 69,99

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken CAFFERATA voor deze informatie

Laatst bewerkt door een moderator:
Deze box deed me denken aan de WTF 2.0, en is voor de adviesprijs van €70 gewoon erg goed voor zn geld!

Woaaa wat doet de eerste cake een afbreuk aan het geheel zeg. Na de eerste cake vind ik alles wel tof. De finale mag er zijn zeg.:shocked::droolthum

Deze box is trouwens deze week in de aanbieding bij Cafferata op vuurwerktoppers met de code vaderdag! BEst wel een dikke box! Heerlijk ghost-effect en prima finale!

Lees hier meer erover:

https://fb.watch/68t3YVzzbf/

Nou, adviesprijs is 69,99 en op de website staat hij voor 200. Voer je de code in, dan kom je weer uit op de adviesprijs. Tja, wat moet ik er van zeggen.. dat ik geen goede ervaringen heb met Blue Eagle producten en deze "stunt" aanbieding maar niet serieus neem.

Is dit niet min of meer de wtf2.0? Die heeft zich wel bewezen, leuke box met verschillende shapes voor 70 euro. De fluiters in waaier zijn tof!

Zag die aanbieding ook langs komen. Interessante box voor die prijs lijkt me.
Edit: en ook nog gratis vuurwerk voor €17,50. Heb er maar 1 besteld

Ik heb hem ook besteld, we gaan het zien. Ik ben nog niet enorm onder de indruk van de video, maar hij heeft wel leuke variate en gezien de verwachte prijzen is dit best een koopje!

Edit: en ook nog gratis vuurwerk voor €17,50. Heb er maar 1 besteld
Ik zie het idd! Helaas zijn de prijzen waar je de €17,50 aan mag besteden (van het gratis vuurwerk) echt belachelijk. 90 euro voor een 500gr waaier en 25 euro voor een 176gr cake. Een gegeven paard mag je niet in de bek schijten, maar dit is een beetje nepperij.

De prijzen zullen ongetwijfeld stijgen maar de prijzen die cafferata hanteerde nog voor 2020 waren al zo absurd hoog in vergelijk met de andere importeurs dat zij vooral niet hoeven te verhogen:P

wel leuk blokje voor 50 euro alleen blijft het net als met de eerste WTF box een gok of de productie versie echt zo is. Al vond ik de WTF box toen der tijd wel verassend goed voor de prijs.

Ik zag dat ie al 400 keer verkocht was, ging best rap als je de nummers moet geloven. Ben ook 1 van de 400, toch leuk om eens te proberen en de actie artikelen zijn meestal best prima.

Back
Bovenaan