Buien ook, vanaf 0.5mm regen doven alle effecten heel snel uit is mijn ervaringWind is echt een spelbreker qua siervuurwerk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Buien ook, vanaf 0.5mm regen doven alle effecten heel snel uit is mijn ervaringWind is echt een spelbreker qua siervuurwerk
Welgeteld 2 dagen volgehouden. Kan m’n zenuwen niet bedwingen, het is er hier in dit topic iig niet beter op gewordenHad jij niet getikt eerder gisteren dat je dit topic voorlopig niet ging lezen
Ik krijg meer stress van jou berichten, dan van dit topic![]()
Nou, wordt niet meteen heel blij van de nieuwe runs…gaat echt weer om de details…maar het blijft spannend qua wind en regen…windstil lijkt het zeker niet te zijn…maar de hoeveelheid wind hangt echt af van veel zaken en dat kan flink verschillen tussen middag en avond…pfft, spannend weer allemaal…
De laatste 3 dagen sta ik in een vuurwerk winkel, dan geen updates van kijn kant uit…Dabombe, Pietjelol, SFC en anderen zorgen wel voor de updates,..
Gfs Oper van 00 uur is wel wat rustiger met wind savonds. Maar dat zijn echt details.
*plaatje*
Echter als ik naar GEM kijk. Wordt ik zenuwachtig. ��
Nu nog?! Topprijzen! Sws beter vroeger uitgeven vorig jaar. Vanaf december ist enkel nog een onverwachte topper van een demo, of klein speelgoed. Maar allemaal duuuuuur.Ik wou eigenlijk nog van alles bijhalen maar zit er echt aan te twijfeln nu het geld in de zak te houden dilemma dilemma
EC00 winduitvoer voor De Bilt. Weinig veranderd. Gemiddelde wel weer iets hoger helaas.
Bekijk bijlage 69703
Inderdaad, dat ze het uberhaupt durven vragen
Bekijk bijlage 69704
Zoetermeer, alleen maar regen en natuurlijk droog na de 1e![]()
Waar haal je dit kaartje