Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ze kunnen het weer voor maandag nog geeneens voorspellen, laat staan over 14 dagen, dus daar trek ik totaal geen waarde aan na de kerst meer zekerheid en zelfs dan kan er het een en ander veranderen.
Dit soort modellen zijn redelijk sterk, vorig jaar was het ook zo. En ook echt 10-14 dagen vooraf werd voorspeld dat het in die periode extreme wind zou staan. Eindstand was dat ook zo, maar hadden we echt geluk en was het de 29ste en 30ste bft5-6 en zwakte dat af tot 2 bft op de 31ste en volgens mij ging 1 of 2 januari gewoon de winstmotief weer dik aan.Ze kunnen het weer voor maandag nog geeneens voorspellen, laat staan over 14 dagen, dus daar trek ik totaal geen waarde aan na de kerst meer zekerheid en zelfs dan kan er het een en ander veranderen.
Gierende wind van bft5 is net zo ergIk lees vooral; geen mist.
Maak je niet nu al drukGierende wind van bft5 is net zo erg
Welk model gebruikt buienradar?Buienradar geeft het tegenovergestelde aan. Heel rustig weer, bewolkt en een graad of 2. De wind is wel te zwak (Windkracht 0/2 uit Z/ZW dus hopelijk veranderd dat nog.
Vanaf wanneer hebben we meer zekerheid ?
Welk model gebruikt buienradar?
Welk model gebruikt buienradar?
Dit soort modellen zijn redelijk sterk, vorig jaar was het ook zo. En ook echt 10-14 dagen vooraf werd voorspeld dat het in die periode extreme wind zou staan. Eindstand was dat ook zo, maar hadden we echt geluk en was het de 29ste en 30ste bft5-6 en zwakte dat af tot 2 bft op de 31ste en volgens mij ging 1 of 2 januari gewoon de winstmotief weer dik aan.
Nieuwste runs niet veel anders dan hierboven beschreven..
Thanks voor de updates David! Ik hou goede hoop! Als wat verspreide buien het ergste is, teken ik er voor!