Het weer op 31 december en 1 januari.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jorgino zit zelf in duiven (oosten) tegen duitse grens aan volgens mij is het daar prima te doen tot nu toe toch? Ben echt een leek kwa weer

Buienradar is vreemd het meeste valt hier in de ochtend in Dordrecht lijkt het wel ook de zwaarste bui. Maar ik geloof buienradar op 1 of ander manier niet 19mm op 31 december en de rest is niet eens 5mm op de 30ste en op 1 januari en oudjaar 19mm nee joh geloof er niets meer van. Er is niets onvoorspelbaars dan het weer. 28ste vandaag dus zal ook flink regen vallen hier voorspelling eergisteren 13mm is nu ook bijgesteld naar 3,8 buienradar zal je eigen er niet blind op staren rare jongens daar. Ze veranderen constant met hun verwachtingen ook op de dag zelf.

Maar er is nog 3 dagen te gaan ben benieuwd naar de voorspellingen van de meteorologische mensen, waar komen ze mee komende dagen.

Waait nu in Almere windkracht 5. Daarbij lichte regen. Ja ideaal is het niet maar als dit dan ook het weer van de 31ste zou worden, dan zal ik er ook niet heel bedroefd van zijn hoor.
Wat huishoudfolie om de potten en boxen heen wikkelen om tegen de ergste neerslag te beschermen en gaan met die banaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan