Het weer op 31 december en 1 januari.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Thanks Jorginho! Had het al een keer gevraagd, maar waar valt regio Amsterdam/Zaandam onder? Valt deze het beste onder Midden of Noord West te schalen?

Bekijk hiervoor beter regio midden. De wind is gemiddeld pal zuidwest, dat betekent voor jouw streek een duidelijk langere aanvoer over land dan in de Kop van Noord-Holland. In de meeste uitvoer zit het krachtigste windveld langs de NW kust.

We kijken allemaal vol spanning naar dit topic en ook ik maak me er meermaals per dag schuldig aan, maar laten we ons nou eigenlijk stoppen bij slecht(er) weer?

Stoken gaan we sowieso, maar het is echt hopen op een wonder aangezien heel veel nu wel wijst naar nattig winderig weer en meestal komt dat ook uit.

Toch zijn er ook "wonderen" mogelijk met het weer wat niemand aan ziet komen.

Ik wil zo'n wonder net zoals toen ik klein was en op vakantie was in Duitsland. Het zou een zonnige 12 graden worden met weinig wind. Het werd -3 graden en we werden ingesneeuwd wakker. Geweldige tijd gehad.

mooi die kleine lichtpuntjes die mensen toch even op papier weten te zetten. een aantal berichten die toch vertrouwen uitstralen toveren zeker een lach op mijn gezicht. een mooie dag wordt het sowieso!

En anders kunnen we met zijn allen een aantal vliegtuigen huren die pal voor zee aan cloud seeding doen. Geen of minder regen over het land :D

We kijken allemaal vol spanning naar dit topic en ook ik maak me er meermaals per dag schuldig aan, maar laten we ons nou eigenlijk stoppen bij slecht(er) weer?

Stoppen? Nee, natuurlijk niet! Het wordt wel minder sfeervol, en sommige items blijven staan bij veel wind (goud). Maar het wordt hoe dan ook knallen, het zal vast niet 8 uur lang stormen en regenen.

Oosten komt tot nu toe prima weg dus hoop dat de vuurtonnen gewoon lkkr aan kunnen heb de hele schuur vol met hout liggen:p

GFS pubrun komt binnen. Eerst de oper.....Waarom zo vlot...Nou meneer GFS tekent gewoon weer een trekrug in. Die pakt buitengewoon gunstig uit.

1) Heel de stookavond overal weinig wind.
2) Muw van het zuidwesten en zuiden ook vrijwel nergens regen.

Eens zien of dit een outlier is of toch niet.

Het is de pubrun, dus ik hou het kort. Zuidwest gemiddeld qua wind het slechts met 4 B. Meeste andere landsdelen zitten gemiddeld op 3 B. Neerslag gemiddeld overal aanwezig en rond 2 mm.

Morgenochtend het serieuzere werk.

GFS pubrun komt binnen. Eerst de oper.....Waarom zo vlot...Nou meneer GFS tekent gewoon weer een trekrug in. Die pakt buitengewoon gunstig uit.

1) Heel de stookavond overal weinig wind.
2) Muw van het zuidwesten ook vrijwel nergens regen.

Eens zien of dit een outlier is of toch niet.

Wil je dit alsjeblieft garanderen? Dan kan dit zenuwcentrum op slot.

Pff hier was regen 14.7 en toen 17.1 en als nu kijkt 21,2 ziet er niet al te best uit..
Kijken hoe morgen middag weer voor staat tot nu word ik er niet egt blij van ook niet met de wind ZW5

Jawel, zeker als ik zie hoeveel mm aan regen er gaat vallen in zuidwest Nederland. 15 tot 20 mm dus het zal een extreem actieve front zijn die over zuidwest Nederland gaat. Dan laat ik alles staan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan