PyroTukkers
VWC lid
Hele forse koffiedik op dit moment
Mijn hoop ligt nog altijd bij jou David. Zolang jij nog niet zegt dat het slecht weer wordt geloof ik dat het mooi stookweer wordt

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hele forse koffiedik op dit moment
Mijn hoop ligt nog altijd bij jou David. Zolang jij nog niet zegt dat het slecht weer wordt geloof ik dat het mooi stookweer wordt![]()
Van mij mag het wel het weer worden wat we nu hebben hoor, alleen met wat sneeuw erbij. Kijk uit naar de verslagen van de weermannen hier.
Komt zeker goed al wordt ik zeker niet blij van de laatste kaarten die ik net gezien heb..
Komt zeker goed al wordt ik zeker niet blij van de laatste kaarten die ik net gezien heb..
Kans op mist.
Man, eerste kerstdag is al een thriller, sneeuw, ijzel, regen en vorst of niet? Elke 12 uur zwabberen de modellen soms 180 graden…
Man, eerste kerstdag is al een thriller, sneeuw, ijzel, regen en vorst of niet? Elke 12 uur zwabberen de modellen soms 180 graden…
Windy GFS geeft echt dikke storm aan man, ik werk vanuit huis en kitesurf heel het jaar door, kijk echt wekelijks naar voorspellingen en of ze uitkomen zodat ik kan gaan kitesurfen. GFS is redelijk accuraat met 5-7 dagen voorspelling in mijn ervaring, iig voor de algemene tendens, ecmwf zelden (wat betreft wind en windvlagen iig). Ik vrees echt het ergste als ik dit zo zieWaar zien jullie storm? Ik volg alleen de pluimen van ECMWF/GFS, en ik zie geen bijzondere uitschieters berekend tot nu toe, gemiddeld zit op 4 a 5 bft max voor NW