Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ieder jaar lichtelijke paniek hier. Hahaha. Davidh? Lukt het jou om nog wat mensen gerust te stellen?![]()
Hoop dat de wind + regen "overwaait" en dan we lekker zonnig weer krijgen zo rond de 0/1 graad
's avonds en 's nachts? Heb liever geen zon en liever dat het dan gewoon donker is![]()
Gast, haha begrijpend lezen!! Het is toch wel duidelijk uit mn verhaal dat ik het over het GFS model heb? Van Zuid tot Noord aan de kustregios, tot aan midden Nederland 5-8bf. Jij kijkt naar het ECMWF model, ik spreek over het GFS model…onderaan zit een mooi duidelijk knopje om van model te veranderen. Maargoed, ik hoop dat GFS er dik naast zit en hoop vurig dat jij gelijk hebtIk zie zelfs bij Windy via jouw link tussen de 31e en de 1e gewoon netjes 3 tot 4 bft staan. Niet zo paniekerig doen meer dan een week vantevoren hoor. Kan nog veel veranderen.
Haha ja klopt, man dit is niet goed voor mn mentale gesteldheid hahaDat heb ik dan inderdaad verkeerd gezien. Maar dat die 2 modellen al zo ver uit elkaar liggen geeft al wel een beetje aan hoe betrouwbaar de termijn is toch? Het heeft in mijn ogen op dit moment weinig zin om er al vanuit te gaan dat het klote word. Bij sommige situaties bij stabiel weer kan het wel, maar als je in de huidige situatie ziet hoe ver de voorspellingen uit elkaar liggen heeft het mijns inziens weinig zin om er waarde aan te hechten. Volgende week komt er wel weer meer duidelijkheid in het verhaal.
we kunnen beter pas 3dagen van tevoren gaan kijken...is zo slecht voor je mentale gezondheid die tabellen...
maar we kunnen het toch niet laten![]()