Het weer op 31 december en 1 januari.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Afgelopen dagen waren wel goed koud moet ik zeggen, dat helpt zeker voor de sfeer. Jammer dat het nu weer omhoog gaat, maar hopelijk duikt het daarna weer goed naar beneden.

Buienradar geeft toch 2 tot 4 graden af met regen de hele week.
Maar we weten dat buienradar er vrijwel altijd naast zit haha

Het lijkt wel aardig fris te worden. Verder zijn de weerstations er nog niet uit of er nou meer zon dan neerslag is. Beide wel minimaal

Echt nog niets over te zeggen...kou moet eerst Rusland maar eens binnenkomen vandaag, na het weekeinde stroomt deze ook uit richting onze streken. Daarna eens kijken of deze kou zich in de buurt weet te handhaven, modellen springen van koud naar zacht, ook vanochtend weer...ik vind de weerkaarten best interessant blijven op lagere termijn, meer kan ik er niet van zeggen...

Echt nog niets over te zeggen...kou moet eerst Rusland maar eens binnenkomen vandaag, na het weekeinde stroomt deze ook uit richting onze streken. Daarna eens kijken of deze kou zich in de buurt weet te handhaven, modellen springen van koud naar zacht, ook vanochtend weer...ik vind de weerkaarten best interessant blijven op lagere termijn, meer kan ik er niet van zeggen...

Duidelijk weer even bevestiging van een expert, toch bedankt David! :)

ja de modellen geven mij toch een voorkeur voor een zeer koude variant al is het een kleine hobby van mij, je zit straks met 2 hoge drukgebieden die niet van wijken weten. Het is kop of munt gooien.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan