davidh
VWC Meteoroloog
Zweden is nu weer relatief zacht maar duikt ook flink de kou weer in, sneeuw genoeg daarHopelijk wordt het goed koud.
Volgende week op vakantie naar Zweden.. dan kan ik mooi in die koude trend blijven.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zweden is nu weer relatief zacht maar duikt ook flink de kou weer in, sneeuw genoeg daarHopelijk wordt het goed koud.
Volgende week op vakantie naar Zweden.. dan kan ik mooi in die koude trend blijven.
Komende week wel ja, afgelopen week was het er frisser.Zweden is nu weer relatief zacht maar duikt ook flink de kou weer in, sneeuw genoeg daar
De kerst is vaak warmer dan Pasen.Ach met kerst is het hier meestal toch een graad of 14![]()
Buienradar geeft toch 2 tot 4 graden af met regen de hele week.
Maar we weten dat buienradar er vrijwel altijd naast zit haha
buienradar is zo links als de pest.
Echt nog niets over te zeggen...kou moet eerst Rusland maar eens binnenkomen vandaag, na het weekeinde stroomt deze ook uit richting onze streken. Daarna eens kijken of deze kou zich in de buurt weet te handhaven, modellen springen van koud naar zacht, ook vanochtend weer...ik vind de weerkaarten best interessant blijven op lagere termijn, meer kan ik er niet van zeggen...